محل عرضه گل رز هلندی شاخه بریده

گل رز هلندی شاخه بریده قطعا یکی از زیبا ترین انواع گل رز است. رز هلندی ظاهری شگفت انگیز دارد و رایحه آن نیز بسیار تند و غلیظ است و از چند متری تقریبا حس می شود. رز هلندی، طیف رنگی گسترده ای نیز دارد و وجود ۲۳ رنگ متفاوت در این گل، قطعا سلیقه های بیشتری را به آن جذب کرده و باعث بالاتر رفتن حجم فروش و محبوبیت آن در بین مردم خواهد شد. البته فقط رنگ قرمز آن در تمام مقاطع سال در دسترس است و سایر رنگ هایش در فصول خاص، به بازار روانه می گردند.محل عرضه گل رز هلندی شاخه بریده

ویژگی های ظاهری گل رز هلندی شاخه بریده

ویژگی های ظاهری گل رز هلندی شاخه بریدهویژگی های ظاهری گل رز هلندی شاخه بریده به شرح زیر می باشد:

  • رز هلندی در رنگ های مختلف، گلبرگ های در هم تنیده دارد و تراکم این گلبرگ ها سبب جذابیت بیشتر آن شده است.
  • رز هلندی، رایجه تند و غلیظی دارد و شاید این امر اصلی ترین تفاوت رز هلندی با رز ایرانی باشد. رایحه رز هلندی از چند متر دور تر از گل، به طور واضح قابل حس می باشد.
  • ارتفاع و عرض رز هلندی شاخه بریده به ۶۰ تا ۹۱ سانتی متر می رسد.
  • ساقه رز هلندی شاخه بریده، بر عکس رز ایرانی، بسیار کم خار است و به راحتی قابل در دست گرفتن می باشد.
  • رز هلندی، دارای طیف رنگی گسترده می باشد و حدود ۲۳ رنگ دارد که رنگ قرمز آن معمولا در تمام مقاطع سال، قابل یافت است.

صادرات گل رز هلندی شاخه بریده

صادرات گل رز هلندی شاخه بریده تولیدات این نوع از گل رز در کشور ما با رشد و شکوفایی خیلی خوبی مواجه شده است و در حال حاضر شاهد این امر هستیم که صادرات این محصولات به کشورهای همسایه نیز در حجم قابل توجه انجام می شود.

عمدتا کشورهای ترکیه، قطر، امارات، کویت و…. وارد کنندگان این گل ها به کشورهای خود می باشند و به این ترتیب حجم فروش قابل توجهی را نیز رقم می زنند و از این روش سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می شود.

رز شاخه بریده هلندی به دلیل خاص بودن، معطر بودن و ظاهر لاکچری اش در مراسم های بزرگ کشور های عربی حاشیه خلیج فارس مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. به خصوص رز سیاه و قرمز در این زمینه محبوب تر از سایرین می باشند.

صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک جامعه است و طبیعتا زمانی که صادرات افزایش یابد، اقتصاد آن کشور نیز متحول خواهد شد. امید است که از این محصولات تولید داخل حمایت بیشتری انجام شود تا شرایط خروج اقتصاد کشور ما از بحران فراهم گردد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما