قیمت گل میخک صورتی در بازار تهران

گل میخک صورتی گیاهی علفی و بوته ای می باشد و گاهی با شاخه های فشرده و بوته های بالشتی شکل، حسابی از افراد با تمام سلایق، دلبری می کند. رنگ صورتی این گل واقعا جذاب است و بیشتر شبیه به نقاشی یا کارت پوستال می باشد. گل میخک صورتی شباهت عجیبی به گل لیلیوم هلندی نیز دارد. گلبرگ های به هم تنیده میخک ظاهری شگفت انگیز ایجاد نموده اند. قیمت گل میخک صورتی با توجه به ظاهر خیلی مطلوب این گل، بسیار مناسب می باشد و پیشنهاد می شود که در مناسبت های مختلف حتما این گل را تهیه نمایید و به عزیزانتان هدیه بدهید.قیمت گل میخک صورتی در بازار تهران

شناخت کلی گل میخک صورتی

شناخت کلی گل میخک صورتیبا شناخت درست گل صورتی قطعا می توانید این گل را در کیفیت بسیار ایده آل تهیه نمایید. کسب اطلاعات درست همیشه می تواند به شما در زمینه خرید درست و اصولی هر محصول یا کالایی کمک کند. مشخصات گل میخک صورتی به شرح زیر می باشد:

  • گل میخک از انشعابات فشرده و شاخه های بوته ای و بالشتکی شکل یا کوسنی شکل، تشکیل شده است.
  • رنگ گل میخک صورتی، یک صورتی مختصر و ترکیب شده از رنگ یاسی و سفید می باشد و حالت سایه روشن رنگ صورتی این گل، آن را بسیار جذاب نموده.
  • عمر این گل طولانی می باشد و به گل شاخه بریده نیز مشهور است.
  • شاخه های گل میخک خیلی باطراوت و زیبا است.
  • گل میخک دارای عطر و بوی خیلی خاصی است.
  • گل میخک برای عمر طولانی رو شاداب ماندن به دمای متعادل و مکان خنک احتیاج دارد.
  • دمای مناسب برای گل میخک در شب و روز حدود ۱۰ درجه سانتی گراد می باشد.
  • برای ترمیم گل میخک نیاز است که ساقه آن را برش بزنید.
  • گل میخک با روش هایی مانند قلمه،، بذر، تقسیم بوته ها و… ایجاد می شود.

صادرکننده گل میخک صورتی به عراق

صادرکننده گل میخک صورتی به عراق پرورش گل میخک صورتی در کشور ما با رشد خیلی خوبی همراه شده است. هر روزه حجم فراوانی از این گل در گلخانه های کشور تولید می شوند و به سمت بازار داخلی روانه می گردند.

گل میخک صورتی با ظاهر تحسین برانگیز و عطر جذابش قطعا هوش از سر هر فرد با هر سلقیه خواهد برد. بنابراین تعجبی ندارد اگر در حال حاضر شاهد صادرات گسترده این گل ها به کشورهای همسایه و علی الخصوص عراق باشیم.

گل میخک صورتی در تناژ بالا به عراق صادر می شود و از این حیث، کشور از سود مالی خیلی خوبی بهره مند می گردد. استقبال خیلی خوب مردم عراق از میخک صورتی تولید شده در ایران، قطعا باعث افزایش حجم این صادرات خواهد شد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما