قیمت گل میخک در بازار شهرکرد

شهر کرد، از گذشته تا به امروز یکی از بازارهای مهم و مطرح در گل فروشی است. از این رو، شهرت گل میخک شهرکرد را را همه شنیده ایم. چنانچه در بازار گل شهر کرد می توان به راحتی و آسانی انواع گل مخیک را پیدا کرد و گل مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمود.

قیمت گل میخک در بازار شهرکرد

شناخت انواع گل میخک

شناخت انواع گل میخک گل میخک از جمله گل هایی است، که از تنوع بالایی برخوردار است. امروزه بر اساس آمارها در حدود ۳۰۰ نوع گل مخیک در سطح دنیا شناسایی و ثبت شده است. علیرغم این گستردگی، بسیاری از افراد از انواع این گل ها، آگاهی ندارند، در حالی که از جمله انواع گل میخک می توان به این موارد اشاره کرد:

  • گل میخک سبز: این نوع از گل میخک را همه شناسند. گل میخک سبز، کلی همیشه سبز است و حساسیت بالایی به تغییرات دما ندارد. میخک سبز را به نام میخک هندی نیز می شناسند.
  • گل میخک الوان: در دیگر نوع این گل است. این گل، در رنگ ها و تنوع رنگی بالایی وجود دارد، می توان گفت که کهکشانی از رنگ ها است.
  • گل میخک پایه بلند و یا پایه کوتاه: این نوع از میخک ها بر اساس پایه ها به دو دسته کلی پایه بلند و کوتاه تقسیم می شود، که می توان در انواع میخک ها باشد.
  •  میخک باغی و یا قرنفل نیز از نوع دیگر میخک است که دارای گل های کوچک، مخکلی و با پنچ گلبرگ است. این میخک تنوع رنگی بالایی نیز دارد و به رنگ های مختلف در بازار وجود دارد.

این ها تنها، چند نمونه از انواع متنوع و مختلف گل میخک هستند، که می توان آن را در بازارهای مختلف از جمله بازار میخک فروشی شهر کرد پیدا کرد و خریداری نمود.

در نهایت لازم به ذکر است، که انواع میخک ها، کاربردهای زیادی دارند، که می توان آن را به صورت چای، روغن، آسیاب شده و غیره نیز استفاده کرد.

مرکز پخش گل میخک شهرکرد در بازار گل

مرکز پخش گل میخک شهرکرد در بازار گل در کشور ما مرکز بسیاری برای خرید گل میخک وجود دارد. ولی با این حال، یکی از بهترین و مشهورترین این مرکزها که به توزیع گل میخک می پردازد، مرکز پخش گل میخک شهر کرد در بازار گل است. در این مرکز می توان انواع و اقسام گل های میخک را با بهترین کیفیت پیدا کرد. گل های عرضه شده در این مرکز نه تنها دارای کیفیت بالایی هستند، بلکه قیمت آنها نیز بسیار مناسب است و می تواند مرکز مهمی برای خرید انواع گل میخک در سطح کشور باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما