قیمت گل لیلیوم عمده در بازار گل امام رضا تهران

قیمت گل لیلیوم عمده در بازار گل تهران در ساعات اول روز عرضه میگردد. قیمت گل لیلیوم در بازار گل امام رضا توسط تولیید کنندگان تایین میگردد که بستگی به نوع و کیفیت محصول دارد. گل لیلیوم مخصوصا گل لیلیوم زرد یکی از پر فروش ترین گل ها میباشد که در گل فروشی های سطح شهر عرضه میگردد.

 

قیمت گل لیلیوم

انواع گل لیلیوم

  • گل لیلیوم زرد 
  • گل لیلیوم اوریانتال 
  • لیلیوم صورتی 

لیلیوم زرد بیشتر به صورت عمده به فروش میرسد. گل لیلیوم زرذ از جمله گلهای با دوام و زیبا است که میتواند خانه شما را بسیار زیباتر نشان دهد و همچنین مناسب برای هدیه دادن مراسم های تبریک و تولد میباشد
.

 

قیمت گل لیلیوم

قیمت گل لیلیوم عمده در بازار گل امام رضا تهران

قیمت عمده گل لیلیوم با توجه به کیفیت گل و رنگ و ظاهر آن مشخص میشود . خرید تعداد بالای گل لیلیوم تاثیر بسیار زیادی در قیمت این محصول دارد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود می توانید به صورت اینترنتی از سایتهای معتبر خرید خود را انجام دهید و با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در محل تحویل بگیرید.

شرکت گل تازه با متعهد بودن به مشتریان خود و کیفیت بالای اراِئه محصولات توانسته مشتریان خود را به صورت چشم گیری افزایش دهد. برای خرید و ثبت سفارش میتوانید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید.

مراکز کاشت کل لیلیوم در ایران کدام شهرها هستند؟

مراکز کاشت کل لیلیوم در ایران کدام شهرها هستند؟

گل لیلیوم بیشتر در شهرهای محلات و خمین کاشت می شود به دلیل این که این گل در آب و هوای معتدل کوهستانی رشد بالایی دارد. پیاز این گل در اواسط تابستان در گلخانه کاشته می شود و زمان گل دهی از اواخر پاییز شروع می شود. هنگام برداشت این محصول به سرتاسر کشور ارسال گردیده مانند شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز ارسال می شود. و همچنین گل لیلیوم از شهرهای خمین و محلات که مرکز کاشت گل لیلیوم میباشد به کشورهای همسایه و خاور میانه صادر می شود.

 

 

 

 

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما