قیمت گل لیلیوم اوریانتال در بازار تهران برای خرید عمده و خرده

امروز استفاده از گل در تزئین  دسته گل، سبد گل و باکس گل بسیار رواج دارد،قیمت گل لیلیوم اوریانتال در بازار تهران با توجه به زیبایی و کیفت آن متغیر و متفاوت است، با این حال این گل طرفداران زیادی دارد و خریداران عمده این محصول به دنبال تهیه آن با قیمت مناسب و کیفیت  بالا هستند.

قیمت گل لیلیوم اوریانتال در بازار تهران برای خرید عمده و خرده

گل لیلیوم اوریانتال از کجا بخرم ؟

گل لیلیوم اوریانتال از کجا بخرم ؟متقاضیان گل لیلیوم اوریانتال برای تهیه و خرید این  محصول می توانند به طور عمده به تولید کنندگان این نوع گل مراجعه کنند و به طور مستقیم آن را خریداری نمایند.

همچنین متقاضیان این محصول علاوه بر تولید کنندگان می توانند به فروشندگان گل و گلفروشی ها مراجعه کنند و نمونه مورد نیاز را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

تولید کنندگان این محصول با تولید نمونه های با کیفیت و عرضه آن با قیمت مناسب و ارزان سعی در جلب رضایت مشتریان خود می باشند.

شما با مراجعه به گل فروش های معتبر و خوش نام که معمولا به طور مستقیم گل های مورد نیاز مشتریان را از تولید کنندگان خریداری می نمایند و آن ها را با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان به فروش می رسانند خریداری نمایید.

شما با خرید از این مراکز معتبر می توانید این اطمینان را داشته باشید که نمونه اصل را با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری نموده اید.

فروشندگان گل لیلیوم اوریانتال چه کسانی هستند ؟

فروشندگان گل لیلیوم اوریانتال چه کسانی هستند ؟گل اورینتال که به عنوان یک گل بین المللی شناخته می شود از محبوبیت بالایی برخوردار است، لذا طرفداران و دوست داران انواع گل طبیعی، تمایل زیادی به خرید و نگهداری این نمونه از گل ها دارند.

صاحبان گلخانه ها، و گل فروشی ها از فروشندگان این نوع از گل ها می باشند.

این فروشندگان با خرید این محصول از تولید کنندگان با قیمت مناسب و فروش آن با قیمت مناسب و ارزان و همچنین صاحبان  گلخانه با پرورش و فروش این گل ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم از مهم ترین عرضه کنندگان به  شمار می روند.

گل فروشی ها، با تهیه باکیفت این محصولات و با قیمت ارزان و سپس فروش آنها به قیمت مناسب و ارزان تلاش می کنند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند.

فروش عمده گل که توسط تولید کنندگان و صاحبان گلخانه انجام می پذیرد.قیمت هر شاخه گل تولید شده با توجه به کیفیت آن مشخص می گردد، همچنین عرضه  و تقاضای برای هر شاخه در تعیین قیمت گل شاخه ایی بسیار موثر است.

ارزان ترین مراکز برای خرید گل لیلیوم اوریانتال

ارزان ترین مراکز برای خرید گل لیلیوم اوریانتال مهترین مرکز خرید و فروش گل لیلیوم اوریانتال در تهران می باشد، این بازار که به عنوان مرکز خرید و فروش این گل به شمار می رود، نیاز روزانه شهرستان ها را برطرف می سازد.

از انجا که اکثر تولید کنندگان و پرورش دهنده گل لیلیوم اوریانتال در اطراف تهران قرار دارند که حدود یک سوم نیاز بازار را تامین می نمایند، و مابقی نیاز توسط تولید کنندگان درجه دو و سه تهیه و تامین می گردد.

در واقع به دلیل اینکه این تولید کنندگان عمده در استان تهران واقع شده اند و نزدیکی آنها به مرکز عمده فروش موجب شده است تا قیمت این محصول توسط این پرورش دهنگان مشخص گردد.

برای تهیه این انواع این نوع محصولات می توانید به بازار گل لیلیوم اورینتال موجود در مراکز شهرستان ها و یا تهران مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع گل لیلیوم موجود در بازار

انواع گل لیلیوم موجود در بازارگل لیلیوم که در زبان فارسی به نام گل سوسن نیز معروف است انواع گوناگونی دارد، از انواع گل لیلیوم می توان به گل لیلیوم سفید، گل لیلیوم زرد لیلیوم زرد، لیلیوم معمولی را نام برد.

این نوع گل که دارای تنوع فراوانی است به رنگ سفید و قرمز وجود دارند، این گل ها که معمولا بی  بو هستند به عنوان گل زینتی بیشتر شناخته شده است اما گونه های از این نوه دارای عطر مطبوعی هستند که به گل لیلیوم اورینتال عطری معروف هستند.

  

تولید کنندگان گل لیلیوم در کشور

تولید کنندگان گل لیلیوم در کشورجهت خرید گل لیلیوم به طور عمده بهتر است با تولید کنندگان به طور مستقیم مراجعه نمود و محصول با کیفیت خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تولید کنندگان عمده و حرفه ایی گل لیلیوم اویانتال اغلب در استان تهران قرار دارند د رحدود ۹۰ درصد این تولید کنندگان در استان تهران مشغول به پرورش این گیاه به صورت حرفه ایی می باشند که حدود ۳۰ درصد بازار کشور را تامین می نمایند.

اغلب این گلخانه ها با استفاده از وسایل روز و مدرن و همچنین بهرگیری از انواع کودها و اطلاعات به روز بهترین نوع این گیاه را پرورش می دهند و روانه بازار می کنند.

نزدکی این تولید کنندگان به بازار گل فروش تهران، موجب شده است که تا حدودی قیمت این محصولات را معین سازند.

در برخی از کشور مانند محلات در استان مرکزی از پرورش دهندگان عمده این نوع گیاه نیز به شمار می روند.

گل لیلیوم اویانتال به دلیل داشتن حاشیه سود موجب شده است تا افراد زیادی در این زمینه فعالیت نمایند اما برخی از این تولید کنندگان به دلیل عدم آشنایی با نحوه پرورش این گیاه دچار مشکلاتی شده اند و محصولات درجه دو و سه را تولید می کنند که موجب کاهش سود دهی برای آنها گردیده است.

اما تولید کنندگان حرفه اییی با تولید  پرورش با کیفیت و درجه یک این گیاه در مدنت چهار ماه سود خوبی را نصیب خود می نمایند.

قیمت روز گل لیلیوم اوریانتال در گل فروشی ها

قیمت روز گل لیلیوم اوریانتال در گل فروشی هابه طور متوسط از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۸ به دلیل نوسانات ارزی و همچنین میزان عرضه و تقاضا قیمت این محصولات نوسانات زیادی را تجربه کرده است لذا فروشندگان این نمونه از محصولات باید از قیمت روزانه گل لیلیوم اویانتال اطلاع پیدا کنند تا بتوانند با قیمت مناسب خریداری و یا به فروش برسانند. 

قیمت شاخه گل لیلیوم با توجه به نیاز بازار و مقدار تولید آن و همچنین درجه کیفیت این گیاه مشخص می گردد، مدت زمان پرورش این گیاه در حدود چهار ماه به طول می انجامد در زمان برداشت به علت عرضه این محصول به اندازه لازم  تاحدودی پایین می باشد.

اما بعد از پایان فصل برداشت، قیمت این محصول افزایش می یابد، در نتیجه میزان عرضه و تقاضا در تعیین قیمت این محصول موثر می باشد.

متقاضیان این محصول می توانند جهت اطلاع از قیمت روزا این گیاه به طور مستقیم به تولید کنندگان و یا گل فروشی ها مراجعه نماییند و از قیمت روزانه آن اطلاع کسب نمایند.

در صورتیکه ارنباط با تولیدکنندگان برای شما مشکل باشد می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش عمده این گیاه، و جستجو در اینترنت از قیمت و کیفیت آنواع این نمونه از گل ها اطلاع کسب کنید و با تهیه لیستی از نوع کیفیت و درجه و قیمت آن ها، از قیمت روز این گل اطلاع حاصل نمایید و بهترین گل لیلیوم را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و به روز بدست آورید و آن را خریداری نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما