قیمت گل شاخه لیلیوم موجود در بازار

قیمت گل شاخه لیلیوم موجود در بازار چقدر است؟ این امر بستگی به نوع آن دارد که معطر باشد یا مینیاتوری. گل لیلیوم به ۳ روش تولید و تکثیر می شود. ۱- از طریق بذر آن ۲- از طریق فلس پیاز ۳- از طریق جدا کردن پیازچه های آن. گل لیلیوم برای هر مراسمی مناسب است، برای مراسم شادی و عروسی، و برای کادو دادن. گل ها در انواع و اقسام و رنگبندی های مختلف و متنوع، معنای خاص به خودشان را دارند.

قیمت گل شاخه لیلیوم موجود در بازار

مشخصه گل شاخه لیلیوم

مشخصه گل شاخه لیلیوم

گل لیلیوم که به آن سوسن یا اورینتال نیز گفته می شود انواع زیادی داشته، و در رنگبندی مختلف و متنوع تولید شده، و روانه ی بازار می شود. گل لیلیوم در چند رنگ قرمز، نارنجی، زرد ، بنفش، و صورتی وجود دارد و از پیازش تکثیر می شود و در نواحی مختلف زمین یافت می شود.

این گل زیبا و دلربا، در تزئین دسته گل و سبد گل کاربرد فراوانی دارد. بوی مطبوع و دلنشینی داشته، و در بهار و تابستان به گل می نشیند. بیشتر در شمال کشور، که آب و هوای خاصی دارد پرورش داده می شود.

در آبیاری این گل افراط و تفریط نشود زیرا زود پژمرده می شود. پیازش در برابر سرمای شدید مقاوم است و به راحتی در منزل نیز می توان آن را پرورش داد. لیلیوم به دو صورت معطر و مینیاتوری وجود دارد.

پرورش گل لیلیوم، اگر با سرمایه گذاری کمی هم شروع شود چون پر بازده است سود زیادی را نصیب تولید کننده ی این گل زیبا کرده و حتی با صادرات آن ارز آوری زیاد را نصیب کشور کرده و زمینه ی اشتغال بسیاری از افراد را در داخل و خارج از کشور فراهم می کند. به شرطی که تولید کنندگان هم حمایت شوند، و هم اینکه موانع تولید از پیش رویشان برداشته شود.

شرکت پخش گل شاخه لیلیوم

شرکت پخش گل شاخه لیلیوم

شرکت پخش گل شاخه لیلیوم، به دلیل زیبایی خاص و منحصر بفرد این گل، و همه پسند بودنش همیشه دارای مشتریان فراوانی است.

این گل مختص مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری بوده، و در کل گلی کمیاب است.

به نور زیادی احتیاج ندارد و بستر خاکش باید کمی اسیدی باشد. در غیر اینصورت پژمرده می شود.

سر گلبرگ های این گل، کمی به عقب خمیده است و این باعث زیبایی منحصر به فرد این گل شده است.گل لیلیوم یک گل سلطنتی بوده و نماد قدرت است.

شما با هدیه دادن این گل به عزیزانتان، شور و شادی را به آنها هدیه کنید.

ترکیب گل لیلیوم و رز در یک سبد، بسیار زیبا بوده و برای مراسم بله برون بسیار مناسب است .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما