قیمت گل شاخه بریده استرزیا در تهران

گل استرزیا یکی از گلهای زیبایی است که در کشورمان به پرنده بهشتی معروف است و از جمله گیاهان همیشه سبز به شمار می رود و معمولاً آن را به صورت گل شاخه بریده استرزیا در گلفروشی ها ارائه می نمایند؛ قیمت این گل در مراکز فروش شهر تهران و سایر شهرهای کشورمان بسیار مناسب است و به خاطر ظاهر خاص و منحصر به فردی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد در هنگام خرید گل قرار می گیرد.

قیمت گل شاخه بریده استرزیا در تهران

شرایط نگهداری گل شاخه بریده استرزیا

شرایط نگهداری گل شاخه بریده استرزیا زیبایی گل استرزیا تنها به قسمت گل آن محدود نمی شود؛ بلکه برگ های منحصر به فرد و جذابی دارد که بر محبوبیت آن اضافه کرده است. این گل می تواند یک هدیه ی عالی برای افراد مختلف باشد که بتوانید به مناسبت های مختلف آن را از خریداری کرده و دیگران را غافلگیر نمایید.
شاخه گل استرزیا در برابر عوامل آسیب زا مقاوم است و بر خلاف بسیاری از انواع گل های دیگر پس از جدا شدن از ساقه ی اصلی، می توان مدت بیشتری آن را نگهداری و از زیبایی هایش بهره مند شد؛ البته آنچه در خصوص شرایط نگهداری شاخه بریده استرزیا باید گفت این است که تناسب دمای محیط نگهداری بر طول عمر آن تاثیرگذار بوده و نباید آن را در هوای سرد قرار داد؛ چرا که این گل نسبت به سرما حساس است.
برای طولانی تر کردن زمان نگهداری گل شاخه چه روش هایی وجود دارد؟

  • قرار دادن شاخه در یک گلدان بلند
  • تعویض مرتب آب
  • استفاده از مواد نگهدارنده
  • چیدن برگ های پایین ساقه
  • جدا کردن شاخه های پژمرده

خرید گل شاخه بریده استرزیا با قیمت مناسب

خرید گل شاخه بریده استرزیا با قیمت مناسب انتخاب گل به عنوان یک هدیه دوست داشتنی و جذاب در مناسبت های مختلف از جمله روز مادر، روز پدر، تولدها، بزرگداشت ها و سایر مراسمات بسیار متداول بوده و بازار خرید گل شاخه بریده استرزیا که گلی خاص و زیباست، از رونق فراوانی برخوردار بوده و به اصطلاح داغ است و گل زیبای استرزیا یکی از نمونه های زیبا و منحصر به فرد این گلهاست که به سبب ظاهر متفاوتی که دارد، تغییرات محسوسی در دسته گل شما به وجود می آورد.
شایان ذکر است قیمت گل شاخه بریده استرزیا در فصل ها و مناسب های مختلف متفاوت است؛ بدیهی است که خرید این محصول به صورت عمده از قیمت مناسب تری برخوردار است.

ارائه انواع گل شاخه بریده به صورت تک شاخه و یا عمده در سایت اینترنتی ما که یکی از مراکز معتبر فروش آن است عرضه می شود؛ مشتریان عزیز می توانند جهت کسب مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما