قیمت گل شاخه بریده آنتوریوم قرمز

قیمت گل شاخه بریده آنتوریوم قرمز توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالا فعالیت می‌‌کنند، تعیین شده است. این نوع گل که یکی از زیباترین گل‌های اقتصادی بومی نواحی گرمسیری می‌ باشد، توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را برای خرید جلب نماید.

یکی از نابسامانی‌ های رایج در گل آنتوریوم، آسیب دیدن در دمای پایین است. این موضوع قدرت بازار پسندی این گل را محدود کرده است.

 

قیمت گل شاخه بریده آنتوریوم قرمز

معرفی ارقام مختلف گل آنتوریوم

با شناخت ارقام مختلف گل آنتوریوم می‌توانید محصولات مرغوب و با کیفیت را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. در این بخش قصد داریم تا به معرفی برخی از انواع این گل بپردازیم.

این نوع گل دارای رنگ‌های قرمز، صورتی، بنفش، نارنجی، سبز، سفید و حتی دو رنگ است که در بازار یافت می‌شود. این گیاه برای پرورش در گلخانه‌ها بسیار مناسب است. چراکه در گلخانه مقدار رطوبت، درجه حرارت و آبیاری به راحتی قابل کنترل می‌باشد.

انواع گل آنتوریوم شامل آنتوریوم شزریانوم، آنتوریوم آندرانوم و آنتوریوم کریستالیوم می‌باشد. هر کدام از این نوع گل‌ها دارای شرایط نگهداری و مراقبت ویژه‌ای هستند. این نوع گل باید در مکانی روشن و در معرض نور غیرمستقیم و فیلتر شده قرار گیرد، تا بتواند گل بدهد. بهترین مکان برای نگهداری این گیاه نزدیک پنجره‌های جنوبی و شرقی می‌باشد که پر نور و روشن هستند. اما دقت داشته باشید که باید از نور مستقیم خورشید دور نگه داشته شود، چرا که نور مستقیم موجب سوختن برگ‌ها و ایجاد نواحی قهوه‌‌ای رنگی در برگ آن می‌شود.

 

معرفی ارقام مختلف گل آنتوریوم

مرکز فروش گل شاخه بریده آنتوریوم

با مراجعه مستقیم به مرکز فروش گل شاخه بریده آنتوریوم می‌توانید محصولات مرغوب و درجه‌یک را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. همانطور که مطلع هستید، مسئله کیفیت کالا، مهمترین مسئله‌ای است که تمامی مشتریان و خریداران در هنگام خرید به آن اهمیت زیادی می‌دهند. همچنین افراد همیشه سعی در خرید کالایی باکیفیت و با قیمتی مناسب دارند.

 

برای اطلاع از قیمت گل آنتوریوم می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به وبسایت رسمی و معتبر ما مراجعه نمایید و پس از مقایسه قیمت کالاها، کالایی را که مد نظر دارید سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، محصول خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید در هنگام خرید محصول تمامی اطلاعات لازم را درباره نحوه نگهداری و قیمت کالا از پشتیبان فروش و مشاوران خرید دریافت نمایید. سپس اقدام به خرید کالا کنید. این محصول به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد توانسته جایگاه ویژه‌‌ای را در میان انواع گل‌های موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

 

مرکز فروش گل شاخه بریده آنتوریوم

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما