قیمت گل رز هلندی قرمز

از زمان قدیم گل رز قرمز در مورد عشق و دوستی بوده است و بهترین انتخاب برای نشان دادن عشق و علاقه به طرف مقابل می باشد. گل رز قرمز در دسته های ۱۸ تا ۳۶  شاخه ای توزیع می شود و ارتفاع ساقه ها از ۶۰ تا ۸۰ سانتیمتر می باشد. این گل ها عطر معطری دارند و دارای کیفیت بالایی می باشد که به زودی پژمرده نمی شود. برای اطلاع از لیست قیمت گل رز هلندی قرمز به مراکز فروش و یا نمایندگی فروش مراجعه کنید تا لیستی از قیمت این گل های زیبا را داشته باشید.

قیمت گل رز هلندی قرمز

روش های تولید گل رز هلندی قرمز

روش های تولید گل رز هلندی قرمز گل رز هلندی قرمز در گلخانه های پیشرفته و با استفاده از تجهیزات به روز تولید می شود.

تولید کنندگان این محصول به طور ویژه از آن رسیدگی می کنند و در گلخانه ها به میزان آب و خاک این گل‌ ها توجه خاصی دارند.

برای پرورش این گل ها در زمان کاشت باید از کود دهی زیاد دوری کنید. طریقه کوددهی این گل هابه صورت محلول در آب است و به طور منظم از آن استفاده می کنند.

این محصول باید در شرایط دمای مناسب قرار بگیرد که رشد و نمو خوبی نیز داشته باشد.

درجه حرارت شب و روز آن بین ۶ تا ۱۰ درجه می باشد.

این نمونه به نور زیادی احتیاج دارد و به همین دلیل در گلخانه هایی که از لحاظ پوشش و نور در درجه خوبی هستند، استفاده می شود،که گلخانه های شیشه ای بهترین گزینه می باشد.

البته شدت نور آن نباید بیش از حد باشد. زیرا ممکن است بر روی رنگ گل ها اثری منفی بگذارد و از کیفیت و رنگ این گل ها بکاهد.

اگر تمام شرایط مناسب باشد،  این محصول بعد از حدود ۴۰ تا ۴۸ روز آماده می شود و می توانید آن ها را برداشت کنید.

دمای خاک آن ها باید ۱۵ درجه باشد و کمتر از این دما باعث آسیب به این گل ها می شود.

راهنمای خرید گل رز هلندی قرمز

راهنمای خرید گل رز هلندی قرمز گل رز انواع مختلفی دارد. اما گل رز هلندی قرمز بسیار پرطرفدار است و میتوان آن را از طریق مرکز فروش آن تهیه کرد.

این گل از خانواده گل های دورگه به حساب می آید. عطر فوق العاده بی نظیر دارد. بوی این گل، بسیار دل انگیزی و اعجاب انگیز است.

گل دهی آن بر روی شاخه ها می باشد. ارتفاع به ابعاد مشخصی دارد. در باغ و باغچه منزل خود می توانید این گل را کاشته و از آن لذت ببرید.

این محصول دارای خار کمی است.

گل رز هلندی دارای تنوع رنگ بسیاری می باشد.

اما رنگ قرمز آن در طول سال همیشه وجود دارد و بقیه رنگ ها به دلیل اینکه کیفیت شان پایین است، به صورت اندک در بازار وجود دارد.

طول عمر مفید گل رز هلندی بین ۱۰ تا ۲۰ روز می باشد.

نکته ضروری و حائز اهمیت در رابطه با نگهداری این گل این است که هر چه محیط نگهداری آن، گرم تر باشد عمر مفید آن نیز کاهش می یابد.

پس باید این گل را در محیط مناسب نگهداری کنید تا عطر و بوی آن به مدت طولانی بماند و بتوانید به مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما