قیمت فروش گل شاخه بریده داوودی تازه

برای خرید گل شاخه بریده داوودی به وب سایت تولید گل شاخه بریده داوودی تازه مراجعه نمایید، گل داوودی یک گل بسیار زیبا و جذاب است که تنوع رنگی بسیار زیادی دارد و از این گل در تزئین دسته گل ها استفاده ی زیادی می شود.
به طور کلی گل داوودی در دو نوع متفاوت در بازار موجود می باشد یکی از مدل های این گل بزرگ و مدل دیگر آن کوچک است و به دلیل اینکه ماندگاری گل داوودی طبیعی بیشتر از گل رز و محمدی است از آن در تزئین دسته گل بیشتر استفاده می شود.

قیمت فروش گل شاخه بریده داوودی تازه

مراحل تولید گل شاخه بریده داوودی چگونه است؟

مراحل تولید گل شاخه بریده داوودی چگونه است؟ اولین قدم برای تولید گل شاخه بریده داوودی کشت این گل ها است و به منظور این کار در گلخانه های کشت گل بذر گل های داوودی را در خاک مناسب کشت می دهند و به مدت سه ماه از بذرهای تازه کشت شده محافظت می کنند و آنها را به مدت ۳ ساعت در روز در برابر نور خورشید قرار می دهند.

نوع بذر گل های داوودی تعیین کننده ی رنگ گلبرگ های این گل و سایز گلبرگ های آن می باشد بنابراین در هنگام خرید بذر این گیاه به این موارد دقت کنید و به گل های داوودی که گلبرگ های کوچک دارند داوودی مینیاتوری گفته می شود و این گل ها در تزئین دسته گل بسیار کاربردی هستند.

پس از گذشت سه ماه و با فرا رسیدن فصل بهار اولین غنچه های گل داوودی نمایان می شوند و در این مرحله گلخانه داران به خاک کشت گل های داوودی املاح معدنی اضافه می کنند تا فرایند رشد گل تسریع یابد.

پس از اینکه فرایند رشد و تکامل گل های داوودی کامل شد و گلبرگ های این گل ها به اندازه کافی باز شدند آنها را از ساقه جدا می کنند و به این فرایند، فرایند شاخه بری گفته می شود و پس از آن گل های داوودی شاخه بریده شده را در بین گلفروشی ها توزیع می کنند.

توزیع کنندگان انبوه گل شاخه بریده داوودی

توزیع کنندگان انبوه گل شاخه بریده داوودی گل داوودی در اوایل زمستان کشت می شود و زمان گلدهی و باز شدن غنچه های این گل، همزمان با شروع فصل بهار است و همانطور که گفته شد این گل تنوع رنگ زیادی دارد اما بیشتر به رنگ های زرد، یاسی، صورتی و قرمز مشاهده می شود.
گل های داوودی بوی خاصی ندارند و همانند گل های رز سبب پخش عطر و بو در فضا نمی شوند و به همین دلیل مقداری اسپری خوشبو کننده بر روی سطح این گل ها اسپری می شود و برای اطلاع از قیمت گل شاخه بریده داوودی به وب سایت توزیع این گل ها مراجعه نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما