قیمت فروش گل رز هلندی ابلق

قیمت فروش گل رز هلندی ابلق در بازار گل‌ فروشان چگونه است و چگونه می‌توان آن را تهیه نمود؟

گل رز هلندی از زمان‌های قدیم وجود داشته و دارای رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگونی می‌باشد. زمان گل‌ دهی این رز ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. همچنین هر کدام از آن‌ها شرایط نگهداری و مراقبت خاص خود را دارند. رایحه این رزها بسیار خوشایند بوده و معمولا ماندگاری بالایی دارند. یکی از مواردی که در رشد این گل موثر می‌باشد، آبیاری مناسب آن است. روش‌ های آبیاری گل رز تا حدود زیادی به نوع خاک آن بستگی دارد.

 

قیمت فروش گل رز هلندی ابلق

انواع گل رز هلندی

انواع گل رز هلندی در رنگبندی‌ های مختلف در بازار موجود می‌باشد. از سالیان دور، هلند به دلیل مناسب بودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص، مهد پرورش انواع و اقسام گل ها از جمله گل رز، گل لاله و … بوده است. انواع رز ها عبارتند از، رز های بالا رونده، رز های تزئینی و … . ریشه‌ ی گل رز بسیار عمیق می‌باشد. بنابراین، باید آبیاری به طور کامل صورت پذیرد. علاوه بر این، گل رز برای رشد نیاز به نور فراوان دارد. پس باید نور آفتاب به صورت مستقیم به گیاه بتابد. چنانچه گل در معرض وزش شدید باد باشد، عطر و اسانس آن کمتر می‌شود. تکثیر رز هلندی از طریق قلمه زدن انجام می‌گیرد. گل رز را می‌توان در گلخانه‌ های مناسب، پرورش داده و با صادرات آن به کشورهای مختلف، ارز آوری خوبی برای کشور به ارمغان آورد.

خوب است بدانید که از گل رز، عطر و اسانس تهیه می‌شود. در نتیجه از جایگاه خاصی بین مردم برخوردار است. با توجه به استفاده‌ ی زیاد  در جشن‌ ها و مناسبت‌ های مذهبی، این گل می‌تواند زمینه‌ ی اشتغال مناسبی برای بسیاری از مردم فراهم نماید.

 

انواع گل رز هلندی

راهنمای خرید گل رز هلندی ابلق

جهت دریافت اطلاعات برای تهیه این گیاه می‌توان به راهنمای خرید گل رز هلندی ابلق به سایت این شرکت مراجعه نمود. اغلب دو نوع از انواع گل رز در گل‌ فروشی‌ ها به فروش می‌رسند که گل رز ایرانی و هلندی نام دارند. گل رز هلندی درشت‌ تر و ماندگاری بیشتری نسبت به رز ایرانی دارد. همچنین می‌ تواند چندین روز در دمای اتاق دوام بیاورد. از گل رز در تهیه‌ ی ادویه نیز استفاده می‌شود. رنگ‌ های مختلفی از رز را می‌توان در گل فروشی‌ ها مشاهده نمود. لازم به ذکر است که رز های ابلق و هفت رنگی پرورش داده شده‌اند که زیبایی این گل را چندین برابر کرده‌اند. در پرورش رز گلخانه‌ ای باید توجه داشته باشیم که از تلق شفاف برای ایجاد گلخانه استفاده شود تا نور آفتاب مدام بر گلخانه بتابد. چراکه گل رز بدون نور آفتاب دوام چندانی نخواهد داشت.

 

راهنمای خرید گل رز هلندی ابلق

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما