قیمت روز گل گلایل در ایران برای خریدار عمده و خرده

قیمت روز گل گلایل در ایران با توجه به نوع، رنگ و انداز گل متفاوت است. انواع گل های گلایول در بازار گل به صورت عمده و خرده عرضه می گردد. این نوع گل نزدیک به ۳۰۰ گونه دارد و  طیف گسترده ای از رنگ های متنوع این گل زینتی زیبا، در تمامی فصول در دسترس هستند. در ایران تنها ۵ گونه از این نوع گیاه وجود دارد.

قیمت روز گل گلایل در ایران برای خریدار عمده و خرده

قیمت گل گلایل چقدر است ؟

قیمت گل گلایل چقدر است ؟قیمت هر شاخه گل گلایول با توجه به درجه کیفی آن تعیین می شود. این نوع در برابر رنگ ها و زیبایی فوق العاده ای که دارد گل ارزانی به شمار می رود.

گلایل در لاتین به معنی شمشیر کوچک است. این نام به دلیل شکل شمشیری که دارد به این گل داده شده است، گاهی اوقات با نام  “سوسن شمشیری” هم خوانده می شود، اما بیشتر با نام گلایل شناخه می شود و از خانواده گیاهان سنبله به شمار می رود.

این نوع گیاه در آسیا، اروپا مدیترانه ای، آفریقای جنوبی و آفریقای گرمسیری رشد فراوانی دارد. مرکز تنوع آن منطقه فلورپیک کیپ است. ساقه های باریکی دارد و معمولا از ۱ الی ۹ گل باریک شمشیری شکل حو،ل یک محور تشکیل شده است.
کونه های وحشی (اصلاح نشده) آن از طول بسیار کوچک تا ۴۰ میلی متری وجود دارند.

سنبله های دیدنی و جذاب گل، زیبایی خاصی دارند و مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند.  کاسبرگ ها و گلبرگ ها از نظر ظاهری تقریباً یکسان هستند.

این گل ها در زنگ های مختلف یافت می شوند، از صورتی تا قرمز مایل به نارنجی و بنفش روشن با رگه های سفید، تنوع رنگی فوق العاده ای دارند.

گونه های آفریقای جنوبی در ابتدا تنها توسط زنبورهای آنتوفورینی بلند زبان، گرده افشانی می شدند، اما بعدها گرده افشانی توسط برخی حشرات دیگر مانند پروانه ها و مگس های دیگر نیز صورت گرفت.
در واقع ، آن ها به دلیل گل های زیادی که دارند و اندازه کوچک زنبورها، از گرده افشانی خوبی برخوردار نیستند. این گل به عنوان ماده غذایی نوعی لارو استفاده می شود.
این گل ها رنگ های زیبا و چشم نوازی دارند و در انواع مختلف در دسترس هستند. 

گل گلایل چند نوع است ؟

گل گلایل چند نوع است ؟فروش گل در انواع مخلف صورت می گیرد.

حدود ۳۰۰ گونه گلایل در جهان وجود دارد. از انواع گل های گلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۲۶۰ گونه از گلایل بومی جنوب آفریقا است و ۷۶ نوع در ناحیه گرمسیری آفریقا وجود دارند.
حدود ۱۰ گونه بومی اوراسیا هستند.

گلایل به دلیل داشتن برگ های  شمشیری شکل به عنوان شمشیر لیلی نیز شناخته می شود.

جنس گلایل

جنس این گل زیبا شامل ۲۶۰ گونه است که ۲۵۰ گونه آن بومی آفریقای جنوبی و غیر صحرایی هستند و حدود ۱۰ گونه بومی اوراسیا هستند. سنبله های چشم نواز گل گلادیل در رنگ های مختلف وجود دارند.

با گل گلایل بیشتر آشنا شوید.

گل گلایلنشان یادآوری دارد. همچنین به دلیل غده های انفجاری که دارد، به گیرنده می گوید که قلب را سوراخ می کند.
همچنین مخفف استحکام شخصیت، وفاداری و افتخار است. گل گلادیولوس گل تولد، ماه اوت است.
قبل از محبوبیت گلایل های آفریقایی در غرب، نماینده گلادیاتورهای رومی بود.

گلایل های آفریقایی در قرن هجدهم میلادی به مقدار زیادی از آفریقای جنوبی به اروپا وارد شدند.
احتمالاً بیشتر از ۱۰،۰۰۰ نوع گلایل از هفت گونه بومی آفریقای جنوبی مشتق شده اند و اولین بار در اواخر قرن ۱۷ میلادی به باغ های اروپا آورده شده اند.
از گل های مدیترانه ای و انگلیسی گلایل برای درمان بیماری های جسمی استفاده می شود. برخی از قسمت های یاه سمی و قابل استفاده نیست. کرم های پودری مخلوط با شیر بز معمولاً برای تسکین علائم قولنج مورد استفاده قرار می گیرند.
وجود لکه های روی برگ، پوسیده و خشک شدن ساقه، ویروس و بیماری فیتوپلاسما از بیماری های شایع گلایل هستند.

خرید انواع گل از تولید کننده با کمترین قیمت

خرید انواع گل از تولید کننده با کمترین قیمتجهت سفارش گل به صورت عمده، از تخفیفات ویژه برخوردار خواهید شد.  با خرید شاخه گل تازه گلایل، طراوت و زیبایی را به همراه خواهید داشت.

درباره گل ها و گیاه گلایل

پیازهای گلایل واقعی نیستند.

پیازهای گلایل، در اصطلاحات گیاه شناسی، با عنوان غده مانند شناخته می شوند. غده یک بخش کوتاه و ضخیم از ساقه است که در پایه گیاه ظاهر می شود. جوانه هایی برای هر لایه برگ وجود دارد. گلایل گیاهی بسیار جذاب، چند ساله و  در آب و هوای معتدل رشد می کند.
گل های خوشبو گل گلایل بزرگ و یک طرفه هستند و گلها تک جنسی و دو جنسی هستند.

تریپل گولیولی، یک حشره بسیار ریز، سیاه و بالدار، تهدیدی واقعی برای گل ها و انواع گونه های گلایل است.
این حشره آب گل را می گیرد و آن را به رنگ نقره ای در می آورد و در نهایت گیاه خشک می شود. همچنین باعث ایجاد تغییر شکل گل می شود و از باز شدن  آن جلوگیری می کند.

فروش گل گلایل با قیمتی ویژه در تهران

فروش گل گلایل با قیمتی ویژه در تهرانامروزه به دلیل تنوع بالای این گل زیبا، فروش گل گلایل به طور چشمگیری گسترش یافته است.

آشنایی با کاشت و رشد گلایل

گلایل را می توان به کمک  تقسیم ریزوم و غده ها  تکثیر کرد. گیاه گلایل را در اوایل بهار می کارند.  اگرچه به راحتی می توان توسط دانه ها آن ها را پرورش داد.

خاک مناسب این گل

اگر خاک نسبتاً مرطوب نگه داشته شود، بذرها باید طی چند هفته جوانه بزنند. در ماه های تابستان ظرف نهال ها را در یک مکان نسبتاً آفتابی قرار دهید و تا زمانی که برگ ها در پاییز رشد نکرده اند با آن ها کار نداشته باشید.
در این زمان، ساقه های پیاز مانند کوچک را بیرون بیاورید، برای زمستان ذخیره کنید و در ماه مارس بکارید.

فروشنده گل گلایل طبیعی در تهران

فروشنده گل گلایل طبیعی در تهرانگل گلایل رنگ های بسیار متنوعی دارد. گل گلایل سفید یکی از پر طرف دارترین نوع این گونه است. خریدار گل گلایل مطمئنا یکی از با سلیقه ترین افراد است.

طرز مراقبت از گیاه گلایل

برای حفظ رطوبت و کنترل علف های هرز، یک لایه مالچ ۲ تا ۴ اینچی به اطراف گل بمالید. به شاخه های نرسیده دست نزنید تا بالغ شوند.

وجود تخت های مالچ با یک لایه یونجه یا نی برای محافظت از گیاه در زمستان ضروری است. خاک های اضافی را بردارید، ساقه ها را درون یک اینچ از مالچ بریزید و بگذارید ۱ تا ۲ هفته در یک مکان گرم و مطبوع قرالر بگیرند.

سپس غده های قدیمی زیرین را برداشته و دور ریخته بریزید و کروم های بزرگ و جدید را در کیسه های شیاه پلاستیکی در یک اتاق با تهویه مطبوع، ۳۵ تا ۴۵ درجه فارنهایت قرار دهید و در بهار بکارید.

گل گلایل عمده را از کجا تهیه کنم ؟

گل گلایل عمده را از کجا تهیه کنم ؟تولید گل گلایل به صورت عمده انجام می یرد. در متن زیر با نحوه پرورش گل گلایل بیشتر آشنا شوید.

طرز مراقبت از پیاز گلایل

علف های هرز به گل گلایل آسیب خواهند رساند. برای همین علفهای هرز را حرص کنید. پیازهای گل را در عمق زیاد نکارید تا گیاه سریع رشد کند.
با سم پاشی آفت های مختلف را دور نگه دارید. باران به ندرت آب کافی را برای گیاه تأمین می کند، پس هنگامی که گیاه پنج گل داشت، شروع به آبیاری نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما