قیمت روز گل میخک شاخه ای در گل فروشی های سطح شهر

امروزه استفاده از گل و گیاه هم در محیط خانه و هم در طبیعت ،مورد توجه قرار دارد. با وجود تنوع بسیار زبادی که در گیاهان وجود دارد برخی از انواع آن ها همواره مورد توجه هستند. گل میخک به دلیل زیبایی و برخوردار بودن از برخی خواص و ویژگی ها از گل های پر طرفدار است. گل میخک شاخه ای، قیمت مناسبی دارد.

قیمت روز گل میخک شاخه ای در گل فروشی های سطح شهر

انواع مدل های گل میخک شاخه ای

انواع مدل های گل میخک شاخه ایگل میخک در رنگ  ها و طرح های مختلفی وجود دارد. رنگ گلبرگ های این گیاه ممکن است سفید، نارنجی، زرد، قرمز و… باشد. در برخی از انواع گل میخک که فراوانی کمتری هم دارند ،ممکن است گلبرگ ها به دو رنگ دیده شوند. گلبرگ های این گل معمولا زیاد هستند و لبه ی آن ها بریده بریده است. به همین جهت این گل ها بعد از باز و شکفته شدن بسیار زیبا هستند.

این گل برای رشد و نگه داری به برخی عوامل نیاز دارد و در صورت وجود شرایط مناسب می تواند برای مدت طولانی ای زنده مانده و گلدهی کند.

یکی از موثر ترین موارد روی رشد گل میخک میزان نور است. این گل به نور زیادی نیاز دارد و بهتر است که حتی اگر این گل را در خانه نگه داری می کنید آن را در طول روز برای چند ساعت در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دهید.

این گیاه از نظر دمایی در محیطی سرد و خشک رشد می کند. دمای ایده آل برای گلدهی در طول شبانه روزی بین ۱۰ تا ۱۶ درجه سانتی گراد است که اگر گیاه در دمایی بالا تر یا پایین تر قرار بگیرد میزان گلدهی و طول ساقه های آن کاهش می یابد.

عرضه گل میخک شاخه ای

عرضه گل میخک شاخه ای گل میخک خواص دارویی بسیار مفیدی دارد و از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. یکی از شایع ترین بیماری های امروزی سرطان است که استفاده از برخی فراورده های گل میخک می تواند از آن جلو گیری کند.

این گیاه عملکرد معده و روده را نیز بهبود می بخشد و به هضم بهتر غذا ها کمک می کند. برخی افراد که نمی توانند در طول روز غذای کافی بخورند بهتر است برای افزایش اشتها از دم کرده های گل میخک استفاده کنند.

این گیاه می تواند روی سر درد ها، درد دندان، مشکلات حافظه، تنگی نفس، بیماری های کبدی، بیماری های کلیوی و مشکلات گوارشی تأثیر گذار باشد.

با توجه به خواص و ویژگی های گفته شده قیمت گل میخک بسیار ارزان و مناسب است و مشتریان می توانند از این گیاه به راحتی استفاده کنند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما