قیمت خرید گل میخک شاخه ای تازه

گل میخک شاخه ای تازه، از گل های زینتی بوده و از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در واقع قیمت هر شاخه گل میخک به عوامل زیادی چون نوع و رنگ گل میخک و هم چنین نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی آن بستگی خواهد داشت.

قیمت خرید گل میخک شاخه ای تازه

گل میخک شاخه ای تازه چه ویژگی هایی دارد؟

گل میخک شاخه ای تازه چه ویژگی هایی دارد؟ گل میخک از جمله گل های زیبا با تنوع رنگی بالا می باشد که دارای برگ هایی پر چین با لبه  هایی ناصاف بوده و  از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود.

این گیاه ارزشمند برای پرورش، نیاز به نور و گرمای زیاد داشته و وجود نور برای رشد گیاه از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و زمان مناسب کاشت این نمونه گل، هفت الی هشت هفته قبل از شروع سرما بوده و روش کاشت به این صورت می باشد که بذر آن را، از داخل گل ها بیرون آورده و به منظور کاشت در زیر خاک قرار می دهیم و حتی می توان این گل را از طریق قلمه زدن هم تکثیر نمود.

هم چنین گل میخک نیاز به آبیاری خاصی نداشته و هر چند روز یک بار و آن هم به مدت چند دقیقه آبیاری آن انجام خواهد شد و از ویژگی گل میخک می توان گفت که، نیاز به شرایط خاصی برای کاشت و آبیاری نداشته و از دسته گل های ارزان قیمت محسوب خواهد شد.

چنان چه گل میخک شاخه بریده و بدون برگ را در ظرف آب نگه داری کنیم، این گل می تواند تا دو هفته  شادابی خود را از دست ندهد و هم چنان طراوت بخش محیط زندگی شما باشد. البته دقت داشته باشید که به منظور نگه داری طولانی تر لازم است که برگ ها، از شاخه گل میخک جدا گردد، زیرا وجود برگ ها در داخل آب، منجر به باکتری شدن محیط شده و در نتیجه عمر نگه داری از گل کوتاه می گردد.

در ضمن گل میخک، باید که در محیط مرطوب نگهداری گردد و حتی اگر رطوبت کافی نداشته باشد، می توان با آب پاش وبه صورت دستی، گلبرگ های آن را مرطوب نماییم.

دغدغه هایی در خرید گل میخک شاخه ای تازه

دغدغه هایی در خرید گل میخک شاخه ای تازه گل میخک یکی از گل های چهار فصل بوده که از محبوبیت ویژه ای برخودار می باشد. بنابراین در زمان خرید گل میخک، مهم است که گل سالم باشد،‌ پژمرده نباشد،‌ آفت زده نباشد،‌ بادوام باشد و قیمت مناسب داشته باشد و چنان چه در زمان خرید و فروش گل میخک، تمام موارد گفته شده مورد توجه قرار گیرد، از دغدغه های خریدار کاسته می گردد و در نتیجه از خرید گل لذت خواهد برد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما