قیمت خرید بوته گل رز در گلخانه

از آنجایی که گل رز از جمله گل‌های محبوب و پرطرفدار است، قیمت بوته گل رز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه گل رز از زیبایی‌های ظاهری بالایی برخوردار است، خرید بوته گل رز هلندی در گلدان، می‌تواند جلوه به مراتب بهتری را به خانه، باغچه و یا محل کار شما ببخشد. البته با توجه به اینکه بوته گل رز به عنوان یک گیاه گلدانی خریداری می‌شود، در مقایسه با گل‌های شاخه‌ای نیاز به مراقبت بیشتری دارد. به همین دلیل آشنایی با این گل و ویژگی‌های منحصر به فرد آن، به شما در خرید و نگهداری کمک خواهد کرد.

بوته گل رز شاخه بریده در گلخانه های مختلف کشور از فروش بالا و فوق العاده خوبی برخوردار بوده و با قیمت مناسبی در کیفیت بالا عرضه می گردد. برای اطلاع از قیمت شاخه گل رز ایرانی و انواع گل رزها در گلخانه میتوانید به و بسایت ما مراجعه کنید.

 

پرورش انواع گل رز هلندی در ایران

پرورش انواع گل رز هلندی در ایران

قیمت بوته گل رز در گلخانه؛گل رز هلندی از زیبا ترین و خاص ترین انواع گل می باشد که داری رنگ بندی ها و انواع مختلفی بوده و با توجه به روش های کاملا اصولی و خاص پرورش داده می شود.

ویژگی‌های گل رز بوته‌ای

همانطور که می‌دانید، گل رز از جمله گل‌هایی است که رایحه تکثیر پذیری دارد و می‌تواند محیط اطراف خود را غرق در بوی شیرین و دلپذیر خود کند. از این رو ویژگی خوش عطر بودن، یکی از دلایلی است که سبب گزینش گل رز بوته‌ای توسط افراد می‌شود.
گل‌های رز می‌توانند در درمان برخی از بیماری‌ها مفید واقع شوند. به طوری که گل رز در روند کنترل فشار خون عملکرد موثری از خود نشان می‌دهد و به همین دلیل گفته می‌شود که این گل خاصیت درمان بیماری‌های قلبی را دارد. به گونه‌ای که از بهترین انتخاب‌ها برای عیادت بیماران قلبی، به همراه داشتن بونه گل رز خواهد بود.
رایحه گل‌های رز در کاهش افسردگی موثر است و می‌تواند به تسکین روان افراد کمک کند. به طوری که با بوییدن گل‌ رز می‌توانید تنش‌های عصبی را از خود دور کنید. از طرفی هم باید افزود که گل‌های رز هم مانند بسیاری از انواع دیگر گل‌ها، به بهبود عملکرد سیستم گوارشی افراد کمک می‌کنند‌. این موضوع سبب شده تا یکی از توصیه‌های تغذیه‌ای، در رابطه با قرار دادن گلدان گل رز روی میز غذا باشد.
تقویت سیستم ایمنی بدن به واسطه ویتامین‌های موجود در گل‌ رز، سبب تعریف خاصیت خوراکی برای این گل شده است. همچنین از این گل در تولید برخی محصولات بهداشتی و مراقبتی بهره گرفته می‌شود.

لیست انواع گل شاخه بریده

گل‌های رز بوته‌ای با توجه به نحوه رشد و گونه‌ای که دارند، در انواع مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این گیاهان حتی به لحاظ رنگی که دارند، می‌توانند مورد تقسیم بندی قرار بگیرند؛ اما اگر بخواهید دقیق‌تر گل‌های رز بوته‌ای را دسته بندی کنید، می‌توانید از انواعی که در ادامه ذکر شده است، استفاده کنید:

  1. گل رز بوته‌ای هیبریدی Moyesii
  2. گل رز بوته‌ای ترکیبی Rugosas
  3. گل رز بوته‌ای هیبریدی مشک
  4. گل رز بوته‌ای kordesii
  5. گل رز بوته‌ای انگلیسی

نحوه نگهداری از گل رز بوته‌ای

با توجه به اینکه گل رز بوته‌ای بر خلاف انواع شاخه‌ای درون خاک قرار می‌گیرد و جزء گل‌های نیازمند به نگهداری و مراقبت است، باید فاکتورهای به خصوصی را در روند پرورش این گل‌ها در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها، استفاده از خاک مناسب و زهکشی شده است. همچنین لازم است به محل قرارگیری بوته گل رز خود توجه داشته باشید. به طوری که باید محیطی را انتخاب کنید که حداقل 6 ساعت در روز آفتاب داشته باشد.
در صورتی که می‌خواهید این گیاه گلدانی را در باغچه بکارید، توصیه می‌شود فصل بهار را برای اینکار انتخاب کنید. آبیاری به موقع و به اندازه هم از جمله فاکتورهایی است که در رابطه با نگهداری گل رز بوته‌ای مطرح می‌شود.

گل رز بوته‌ای نماد چیست؟

گل رز در حالت کلی نماد عشق و دوستی است؛ اما با توجه به اینکه رنگ‌های مختلفی برای این گل تعریف شده، می‌توان نمادهای متفاوتی را برای گل رز مطرح نمود. آشناترین رنگ‌ها شامل موارد زیر هستند.
-رز قرمز نماد عشق
-رز صورتی نماد زنانگی و ظرافت
-رز سفید نماد پاکی و بی‌گناهی

ارسال انواع گل شاخه بریده در سراسر کشور

 

برای برقراری ارتباط با هلدینگ گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما