فروش گل میخک قرمز صادراتی

میخک یکی از پر طرفدار ترین گیاهان است. این گل برای رشد و پرورش شرایط ساده ای  دارد و می توان آن را با رعایت برخی نکات به راحتی پرورش داد. این گل رنگ های بسیار متنوعی دارد که در این بین، گل میخک قرمز از همه پر فروش تر است. این گیاه علاوه بر زیبایی و بوی خوش خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی دارد که در جلو تر به آن ها اشاره می کنیم.

فروش گل میخک قرمز صادراتی

نحوه مصرف گل میخک قرمز

نحوه مصرف گل میخک قرمزدر گذشته یونانیان از ابن گل برای مراسم های خاص خود استفاده می کردند و امروزه این گل نیز نمادی برای افتخار، بزرگی، عزت، عشق و جذابیت است.

این گل رنگ های مختلفی نظیر نارنجی، زرد، قرمز و… دارد و البته در برخی انواع آن ممکن است گلبرگ ها دو رنگه باشند.  رشد این گیاه به عوامل مختلفی وابسته است که اکنون به برخی از آن ها اشاره می شود.

اولین مورد موثر  روی رشد گیاه میزان نور است. این گیاه به طور کلی برای رشد نیاز به نور زیادی دارد و این مورد بسیار حائز اهمیت است؛ در غیر این صورت گلدهی این گیاه به خوبی انجام نشده و گیاه از بین می رود.

این گیاه از نظر دمایی در محیط سرد و خشک حداکثر میزان گلدهی را دارد. دمای مناسب برای نگه داری این گیاه در طول شب ۱۰ درجه سانتی گراد و در طول روز بین ۱۳ تا ۱۶ درجه سانتی گراد است.

این گیاه برای رشد نیاز به خاکی دارد که به خوبی زهکشی شده باشد و دارای املاح و مواد لازم برای رشد گیاه باشد. بهترین بازه ph برای رشد این گیاه بین ۶ تا ۷ می باشد.

قیمت گل میخک قرمز برای فروش

قیمت گل میخک قرمز برای فروش همان طور که گفته شد گل میخک دارای خواص دارویی فوق العاده ای است. قیمت گل میخک با وجود خواص و ویژگی هایی که دارد بسیار ارزان و مناسب است.

یکی از موارد استفاده از این گل برای تسکین درد دندان و بیماری های لثه است.

این گیاه برای درمان سر درد  های شدید و همچنین برخی بیماری مغزی نیز مفید است. مثلا میخک تقویت کننده مغز است و کسانی که دچار مشکلات حافظه یا حواس پرتی هستند می توانند از فراورده های این گیاه استفاده کنند.

این گیاه به عملکرد کبد و کلیه کمک می کند. کبد از مهم ترین ارگان های بدن است و این گیاه با پاک سازی کبد به فعالیت آن کمک می کند.

میخک به درمان بیماری های گوارشی و افزایش اشتها نیز کمک می کند و باعث بهبود هضم غذا در معده و روده می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما