فروش گل میخک طلایی با قیمت ارزان

کاربرد متنوع گل ها بدلیل زیبایی و عطر دل انگیزی که دارند بر کسی پوشیده نیست. از این گیاهان برای زیباسازی فضاهای مختلف نظیر باغچه ها و دکوراسیون های داخلی استفاده می شود. البته در صنایع داروسازی و عطر سازی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. گل های میخک از جمله عناصر طبیعی هستند که بیانگر عشق و دوستی می باشند. اهدای گل از جمله مواردیست که سبب پیوند و ابراز عشق و علاقه بین دو نفر می شود. میخک به سبب خواص فوق العاده ایی که دارد تحت فراورده های مختلف نظیر روغن، عصاره و دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. گل میخک طلایی یکی از انواع گل های چشم نوازیست که بدون شک انتخاب بسیاری از افراد با سلیقه می باشد.

فروش گل میخک طلایی با قیمت ارزان

از گل میخک طلایی چه استفاده هایی می شود

از گل میخک طلایی چه استفاده هایی می شودگل میخک علاوه بر زیبایی، کاربرد فراوانی در ساخت انواع ادویه و دارو دارد. این گل به سبب ترکیباتی که دارد تاثیر بسزایی در تسکین سردرد ها، کنترل قند خون، درمان انواع بیماری های عفونی و افزایش سیستم ایمنی بدن دارد.

گل میخک دارای ترکیبات متنوعی مانند موارد زیر می باشد:

  1. انواع مواد معدنی و فلز های ضروری برای بدن مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، پتاسیم و …
  2. انواع کربوهیدرات ها
  3. انواع پروتئین ها و چربی های مفید برای بدن

تمام موارد بالا بیانگر ارزش غذایی بالای این گل می باشد. میخک در درمان انواع بیماری های دهان و دندان بعنوان یک ضد عفونی کننده استفاده می شود. همچنین به درمان انواع مشکلات گوارشی مانند نفخ، تهوع و سوء هاضمه کمک زیادی می کند. روغن و عصاره این گل به سبب خواص آنتی باکتریالی که دارد باعث درمان انواع زخم های عفونی نیز می گردد.

مصرف بیش از اندازه از هر چیز، هرچند مفید همواره مضراتی را بدنبال دارد که گل میخک نیز از این قاعده مستثنی نیست. مصرف بیش از حد این گیاه بصورت عصاره، دمنوش یا روغن ممکن است باعث ایجاد انواع حساسیت های پوستی شود.

گل میخک را میتوان براحتی در گلدان های مختلف کاشت و زیبایی فضای خانه را دو چندان کرد. همچنین می توان گفت بدلیل فضای کم مورد نیاز، نگهداری آسان و عطر فوق العاده ی آن همواره مورد توجه آپارتمان نشین ها می باشد.

فروش گل میخک طلایی با قیمت مناسب

فروش گل میخک طلایی با قیمت مناسبفروش گل میخک طلایی با قیمت فوق العاده توسط مراکز معتبر این محصول انجام می گیرد. مشتریان محترم می توانند این گیاه را بدون محدودیت زمانی و مکانی همواره از فروشگاه های معتبر خریداری کنند.

این مراکز بدلیل حذف واسطه ها، بطور مستقیم این محصول را از گلخانه ها بدست مشتریان محترم می رسانند که در نهایت منجر به یک خرید با کیفیت در عین قیمتی بسیار مناسب می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما