فروش گل میخک صورتی با قیمت مناسب

با استفاده از گیاهان مختلف می توان محیط های آلوده را پاک سازی کرده و این گیاهان علاوه بر زیبایی و عطر و بوی خوبی که به محیط می بخشند روی سلامتی نیز تاثیر گذار هستند. گل میخک در طرح ها و رنگ های مختلفی به چشم می خورد که از این بین، گل میخک صورتی بسیار پر فروش است. از گل میخک می توان برای تهیه انواع دمنوش ها و همچنین دارو های گیاهی استفاده کرد.

فروش گل میخک صورتی با قیمت مناسب

موارد استفاده از گل میخک صورتی

موارد استفاده از گل میخک صورتی همان طور که گفته شد از گل میخک برای تولید محصولات دارویی نیز استفاده می شود. این گل رنگ های مختلفی دارد ؛مثلا گل میخک قرمز، صورتی، بنفش، زرد و آبی که تمامی آن ها در بازار و گلخانه ها به چشم می خورند. رنگ های مختلف این گل تفاوت زیادی با یکدگیر ندارند و ممکن است برخی رنگ ها از نظر داشتن برخی خواص و ویژگی ها قوی تر باشند.

از گل میخک صورتی برای تسکین درد های عضلانی استفاده می شود. می توان عصاره ی گرفته شده از گل میخک را با برخی مواد طبیعی دیگر ترکیب کرده و این ماده را به قسمت هایی از بدن که دچار گرفتگی شده اند ماساژ داد. بعد از مدت کمی، عضله ها از حالت قبلی خود شل تر شده و گرفتگی بر طرف می شود.

مصرف برخی فراورده های گل میخک صورتی کمک می کند تا قلب و خون رسانی به قسمت های مختلف بدن بهتر انجام شود. امروزه به دلیل آلودگی هوا و همچنین بالا بودن میزان استرس و اضطراب، احتمال سکته های قلبی افزایش یافته است. مصرف گل میخک احتمال این بیماری ها را کاهش می دهد.

خرید گل میخک صورتی با قیمت مناسب

خرید گل میخک صورتی با قیمت مناسباین گل برای رشد و پرورش نیاز به فراهم کردن برخی شرایط دارد ولی به طور کلی پرورش آن کار سختی نیست. گل میخک شهرکرد، از بهترین و زیبا ترین نمونه های این گیاه است ؛زیرا در این شهر بهترین شرایط برای این گیاه وجود دارد.

این گل برای رشد نیاز به محیط سرد و خشک دارد و در در دمایی حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد به خوبی رشد می کند. از آن جایی که آب و هوای شهر کرد معمولا گرم و خشک است پروش گل میخک نیز در این شهر رایج است.

گل میخک نیاز به خاکی مرطوب و دارای املاح و مواد معدنی مختلف دارد تا به خوبی رشد کرده و حداکثر میزان گلدهی را داشته باشد.

این گیاه را می توان در خانه نیز پرورش داد؛ فقط از آن جایی که گل میخک برای رشد نیاز به نور زیاد دارد بهتر است که در طول روز برای مدتی در برابر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما