فروش گل لیلیوم به صورت عمده

گل لیلیوم بسیار زیبا، مقاوم و پر تنوع از نظر رنگ می باشد. این گل در انواع دسته گل های تزئینی استفاده می شود. نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشند. گل لیلیوم جذابیت فوق العاده ای و زیبایی خاصی به خاطر رنگ هایش شامل می شود. یک هدیه بسیار شیک و خاص برای افراد دوست داشتی زندگیمان می باشد.

فروش گل لیلیوم به صورت عمده

شرایط نگهداری از گل لیلیوم

شرایط نگهداری از گل لیلیوم گل لیلیوم یک گونه مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی می باشد. بنابر این در زمان طولانی طراوت خود را حفظ می کند. رنگ غنچه های آن حتی در صورت خشک شدن تغییر نمی کند و به صورت کاملا طبیعی و زیبا می ماند.

این گل ها عطر و بوی بسیار خوبی دارند. در فضایی که گل لیلیوم وجود دارد می توان آرامش و راحتی روح را احساس کرد. در واقع می توان گفت گل ها زینت بخش روح انسان ها هستند.

گل های لیلیوم را نباید زیاد و بیش از حد آبیاری نمود، زیرا پس از مدتی برگ ها و ساقه آن پژمرده شده و تغییر رنگ خواهند داد. رطوبت این گل ها باید کاملا کنترلی و نظارت شده باشد.

این گل ها جهت رشد به نور کافی نیاز دارند. بنابراین باید در فضایی کشت شوند که شرایط بهره مندی از نور خورشید را داشته باشند. در صورتی که به نور خورشید دسترسی نباشد باید از نور مصنوعی استفاده گردد.

این گل ها نسبت به دمای محیط نیز واکنش نشان می دهند. در مکان های بسیار سرد نباید به مدت زیاد این گل ها را قرار داد. زیرا دچار سرمازدگی شده و برگ ها و غنچه ها حالت افتادگی پیدا خواهند کرد.

بازار عرضه گل لیلیوم

بازار عرضه گل لیلیوم به دلیل آسان بودن نگهداری از گل لیلیوم و پر فروش بودن آن در تمامی گل فروشی ها و گلخانه های تولید و کاشت این گیاه می توان این محصول را به صورت عمده با قیمت های مناسب تهیه نمود.

گل های لیلیوم به دلیل شرایط آسانی که در نگهداری و جا بجایی آنها وجود دارد در بسیاری از بازار های داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه می گردند.

خریداران این گل ها طیف بسیار وسیعی را شامل می شوند. بسیار از تاجران گل این محصول به سراسر دنیا تزریق می کنند و از این طریق سود بسیار بالایی را به دست می آورند.

گلخانه های بسیاری در داخل کشور این گل ها را پرورش می دهند. این گل های زیبا و جذاب تحت نظر کارشناسان متخصص و به صورت کاملا مکانیزه کشت می شوند. کشت گل لیلیوم طبق اصول بسیار خاص و ویژه صورت می پذیرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما