فروش گل شاخه بریده گلایل ارزان قیمت

فروش گل شاخه بریده گلایل ارزان قیمت در مرکز فروش آن انجام می شود که کیفیت ممتاز آن نیز نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است، همچنین در این مرکز به دلیل تنوعی که در گونه های مختلف این گیاه وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود.

فروش گل شاخه بریده گلایل ارزان قیمت

معرفی انواع گل شاخه بریده گلایل

معرفی انواع گل شاخه بریده گلایل انواع گل گلایل شاخه بریده در رنگ و گونه های متنوعی است که در رنگ های سبز، آبی، نارنجی، یاسی، صورتی، سفید و زرد یافت می شود و برای حیوان خانگی سمی می باشد، برای کسانی که دارای آلرژی هستند حساسیت زا بوده و در گذشته از این گل به صورت دارویی و موضعی جهت درد مفاصل استفاده می شده است.

گلایل در مناطق معتدل، نیمه گرمسیری و گرمسیری می روید و در سرما مقاومتی ندارد، همچنین دارای دو نمونه است که مدل اول نوع مینیاتوری است و از پیاز چند شاخه گلدهنده با تعداد و طول کمتری تولید شده و نوع دوم از یک پیاز و یک شاخه با سی گل تولید خواهد شد، نمونه های دیررس آن تا اواخر پاییز و نمونه های زودرس در خرداد گل می دهد.

گلایل به رطوبت زیاد حساس بوده و از پیاز توپری برخوردار است و دارای ساقه کمانی و برگ شمشیری می باشد که تکثیر آن به صورت کشت بذر در بهار بوده و با جدا کردن پیازچه آن در پاییز از مادر و کاشت آن در فصل بهار نیز می توان این گیاه را تکثیر داد که گلدهی کاشت گیاه به صورت بذر تا دو سال و در صورت پیاز چه تا سه سال می باشد.

مراکز خرید گل شاخه بریده گلایل ارزان

مراکز خرید گل شاخه بریده گلایل ارزان در مرکز خرید گل شاخه بریده گلایل می توان این محصول را در طیف های مختلفی مشاهده و در کیفیت بالا و قیمت های ارزان خریداری نمود که در این مرکز به دلیل تنوع بالایی که در این گیاه وجود دارد سلیقه و بودجه تمام مشتریان پوشش داده می شود.

گل گلایل دارای رنگ های مختلفی بوده و بسته به نحوه خرید قیمت های مختلفی دارد و هر چه گل با طراوت و تازه تر باشد گرانتر بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزانتر است، این گل در بازار به صورت جداگانه و با سایر نمونه ها و دیگر گل ها به فروش می رسد و به صورت سفارشی نیز در دست مشتری قرار می گیرد.

 خرید گل گلایل در اشکال مختلفی انجام می شود و قیمت های آن نیز به صورت عددی محاسبه خواهد شد و خریدار نیز از آن در مناسبت های مختلف، مجالس، میهمانی ها، جشن ها و .‌.. استفاده می کند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما