فروش گل رز هلندی عمده صادراتی

گل رز، محبوبیت زیادی در سراسر جهان داشته و از لحاظ گونه ای، بسیار متنوع است؛ گل رز هلندی، یکی از بهترین و پر طرفدارترین گونه های گل رز می باشد که در نقاط مختلف دنیا تولید می شود؛ به همین دلیل است که گل رز هلندی عمده از عبارت های پر جستجوی حوزه فروش گل رز صادراتی به شمار می رود.

فروش گل رز هلندی عمده صادراتی

مشخصات گل رز هلندی صادراتی چیست؟

مشخصات گل رز هلندی صادراتی چیست؟ گفته می شود که سابقه پیدایش گل رز به زمانی پیش از سکونت انسان بر روی زمین بر می گردد؛ اما به نظر می رسد که کشت آن از حدود پانصد سال پیش از میلاد مسیح آغاز شده است.

در حال حاضر بیش از سیزده هزار گونه گل رز در دنیا وجود دارند که همه آنها را در چند گروه اصلی طبقه بندی می کنند؛ گل های رز هلندی، مینیاتوری و درختچه ای از جمله مهم ترین دسته های این گیاه به شمار می روند.

امروزه گل رز هلندی در ایران پرورش یافته و به کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.
در ادامه برخی از مشخصات گل رز هلندی صادراتی را بیان می کنیم:

  • دارای شکوفه ها و گلبرگ های نسبتاً بزرگ
  • عطر و رایحه شیرین و قوی
  • به شکل تکرار بر شاخه گل می دهد.
  • ساقه های گل، کم خار هستند.
  • گلبرگ های مخملی و خوش رنگ
  • ارتفاع آن تا نود سانتی متر می رسد.

به عنوان توضیح بیشتر، باید بیان کرد که از لحاظ تنوع رنگ، گل رز هلندی، بیش از بیست و دو طیف رنگی را شامل می شود؛ همچنین طول عمر آن نسبت به سایر رزها طولانی تر بوده و حدود ۱۰ الی ۲۰ روز است.

فروشگاه گل رز هلندی عمده در تهران

فروشگاه گل رز هلندی عمده در تهران این مرکز به عنوان فروشگاه گل رز هلندی تهران، فعالیت گسترده ای دارد؛ زیرا همانطور که پیشتر بیان کردیم؛ این گل محبوبیت خاصی نزد اکثر مردم داشته و در بسیاری از مناسبت ها آن را جهت هدیه دادن یا مصارف تزیینی استفاده می کنند.

استان تهران یکی از مهمترین عرضه کنندگان گل رز هلندی عمده می باشد؛ از طرفی به علت مرکز بودن شهر تهران، تجارت گیاهان مختلف در آن، اهمیت زیادی دارد.

گل رز تهران از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد؛ طبیعتاً گل رز هلندی از بهترین نمونه های رز تهران به شمار می رود.

در هنگام خرید گل رز هلندی عمده، باید به یک سری نکات دقت کرد.
نخست این که گل خریداری شده، نباید به طور کامل باز شده باشد؛ بهتر است؛ حتی الامکان غنچه های تازه باز شده را انتخاب کرد؛ همچنین غنچه گل، باید استحکام کافی را داشته باشد؛ برگ های گل رز نیز باید سبز، تازه و با طراوت به نظر برسند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما