فروش گل رز هلندی سفید

گل رز از زیباترین انواع گل ها می باشد که بدلیل استفاده  فراوان از آن، از گذشته تا به امروز توسط انسان در مناطق مختلف جهان، بصورت تجاری کشت و پرورش داده می شود. این گل بطور گسترده در صنایع عطرسازی، داروسازی کاربرد دارد. برای تزئین جشن و هدیه های مختلف می توان از این گیاه استفاده کرد. گل رز دارای رنگ های بسیار متنوعی است که هر کدام در فرهنگ های مختلف معانی خاصی دارند. گل رز هلندی سفید یکی از گونه های بسیار زیبای این گل است که جلوه ی زیبایی را به محیط می بخشد.

فروش گل رز هلندی سفید

گل رز هلندی سفید چه خصوصیاتی دارد؟

گل رز هلندی سفید چه خصوصیاتی دارد؟

گل های رز به سبب زیبایی چشم گیری که دارند یکی از نماد های عشق و صلح و دوستی بشمار می روند. بطوریکه شاهد استفاده از این گل در اکثر جشن ها و مناسبت های می باشیم. گل رز  سفید در میان عشاق همواره طرفداران زیادی دارد. 

خواص گل های رز هلندی با اصلاح نژاد، بهبود یافته بطوریکه ماندگاری بیشتری نسبت به سایر انواع دارند. گل رز گلخانه ای امروزه بعنوان یکی از محصولات صادراتی در کشور های مختلف از جمله ایران پروش داده می شود. البته رز های بومی ایران نیز در کنار رز هلندی پرورش داده می شوند که دارای اندازه ایی کوتاهتر و طول عمر کمتری هستند.

گل رز هلندی برای رشد مناسب و بهره وری بالا نیاز به یکسری شرایط محیطی مشخص دارد. در ادامه با برخی از این شرایط آشنا می شویم:

  1. دما : از مهمترین عوام رشد گیاه بوده که بطور مستقیم با میزان تابش خورشید در ارتباط است. بطور کلی دمای گلخانه را برای این گیاه در روز ۲۱ تا ۲۷ درجه سانتی گراد در نظر می گیرند که کاملا وابسته به نور خورشید است ( روز های کم آفتاب ۲۱ و روز های با آفتاب زیاد ۲۶ تا ۲۷ ). بهترین دمای گلخانه در شب نیز بین ۶ تا ۱۰ درجه است
  2. نور: این گیاه نیاز به شدت نور بالا دارد. مناطقی که نور کافی ندارند مانند کشور هلند، از نور های مصنوعی استفاده می کنند اما در ایران بدلیل شدت نور مناسب نیاز به این کار نیست. بهترین نوع گلخانه برای دسترسی گیاه به نور مناسب، گلخانه های شیشه ایی می باشد.
  3. رطوبت نسبی: رطوبت محیطی مناسب برای این گیاه در حدود ۶۰ درصد است. کمتر یا بیشتر بودن رطوبت از این مقدار موجب کاهش رشد گیاه و انواع بیماری های قارچی می شود.

ثبت سفارش گل رز هلندی سفید

ثبت سفارش گل رز هلندی سفید

خریداران محترم می توانند گل رز هلندی را بطور مستقیم و بدون واسطه از مراکز معتبر عرضه کننده این گیاه تهیه کنند. ثبت سفارش رز هلندی سفید توسط مشتریان محترم می تواند بدون محدودیت های خاص مکانی و زمانی صورت بگیرد. 

بدلیل ماندگاری کمتر گیاهان نسبت به سایر محصولات و حفظ طراوت و شادابی آن ها، تحویل سفارش ها در کمترین زمان ممکن توسط نمایندگی های معتبر صورت می گیرد. 

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما