فروش مستقیم گل لیلیوم

گل لیلیوم یکی از محبوب ترین گل ها در گلفروشی ها می باشد از این گل محبوب بیشتر افراد برای تدارکات تزئین گل های خود در سبد گل، تزئین ماشین عروس، مهمانی ها، جشن های نامزدی و تاج گل استفاده می کنند. گل لیلیوم از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است از همه مهمتر این گل را می توان یک الی یک ماه ونیم در دمای زیرصفر نگهداری کرد.

فروش مستقیم گل لیلیوم

آشنایی با انواع گل لیلیوم

آشنایی با انواع گل لیلیوم

همانطور که گفته شد گل لیلیوم به دلیل ظرافت و زیبایی که دارد و در تزئینات سبدگل و… به کار می رود. این گل رنگهای بسیار متفاوت و زیبایی دارد و نکته مهمتر آن رایحه خوشبو این گل می باشد.

بسیاری از مردم این گل لیلیوم را با نام گل سوسن می شناسند و این گل خوشبو و پرطرفدار در بهار گل می دهد این گل مانند بعضی گل ها شامل پیازچه می باشد که در زیر خاک قرار دارد و رشد بیشتر گل لیلیوم در شمال ایران به دلیل رطوبتی که دارد فراوان است.

گل لیلیوم برگ هایی فنجانی شکل دارد و گلبرگ های این گل مثل قیف است این گل زیبا رنگ های گوناگون قرمز، صورتی، نارنجی، سفید دارد طرح و رنگ های این گل باعث شده طرفدار زیادی برای تزئینات پیدا کند.

نکته قابل توجه این گل زیبا نگهداری آن می باشد که نیازی به نگهداری خاص ندارد. گل لیلیوم را می توان در فضای باز در منزل هم نگهداری کرد و پیازچه گل لیلیوم در سرما و یخبندان مقاوم است اما شرایط مراقبتی دارد که باعث جلوگیری از بین رفتن و پژمردن پیازچه شود.

یکی دیگر از نکات آشنایی با گل لیلیوم به دلیل حساس بودن گل نباید زیادی به آن آب داد زیرا باعث پژمرده شدن گل و زرد شدن برگ های آن می شود. برای داشتن گل لیلیوم سالم و با گلبرگ های زیبا و رنگی نور فراوانی نیاز دارد و این گل به طور کلی در گرما رشد پیدا میکند.

عرضه کنندگان گل لیلیوم در بازار

عرضه کنندگان گل لیلیوم در بازار

ایران یکی از بزرگترین و پر فروش ترین بازار گل را دارد. تولید کنندگان گل برای کیفیت بالا باید به دلیل حساسیت زیاد گل لیلیوم در هنگام پرورش توجه زیادی بکنند. نکته اول خاک گل لیلیوم باید کمی اسیدی و شامل فسفر باشد تا محصول خوبی بدست بیاید. نکته دوم کاشت گل لیلیوم است که  پیازچه آن را در عمق ۱۵ الی ۲۰ متری قرار داد. نکته قابل توجه برای عرضه گل لیلیوم به بازار، گل ها را به صورت دسته ی ۱۰۰ تایی و به وسیله ی ماشین های یخچال دار حمل و به گلفروشی ها عرضه می کنند.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما