فروش فوق العاده گل گلایل قرمز

فروش فوق العاده گل گلایل قرمز در تمام گل فروشی ها و گلخانه ها و شعبات دارای این محصول انجام می گیرد، این نمونه یکی از پرطرفدار ترین ها در دنیاست، این محصول به آسانی کشت می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد، این گل با رنگ قرمز علاوه بر زیبایی خیره کننده، بوی بسیار عالی نیز دارد. ۵ نمونه ی متنوع از این گل در کشورمان ایران موجود است.

فروش فوق العاده گل گلایل قرمز

دلایل محبوبیت گل گلایل قرمز

دلایل محبوبیت گل گلایل قرمز دلایل محبوبیت گل گلایل قرمز این می باشد که:

این نمونه بسیار زیبا و شکیل می باشد و در گل آرایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

گل گلایل قرمز، ساقه ی گل دهنده ی بسیار مستحکم و قوی دارد، گل هایی که از این نمونه به دست می آیند، درشت و پر از گل هستند و طول عمر بالایی دارند. به همین دلیل بسیار مورد توجه خریدارن، فروشندگان و تاجران قرار می گیرند.

شرایط خاصی برای نگهداری گل گلایل نیاز است: این گل بسیار قوی است و وابسته به شرایط هوایی نیست و در مناطق سردسیر و گرمسیر به راحتی رشد می کند و دمای لازم برای رشد آن ۱۸ تا ۲۵ درجه می باشد. نور زیاد باعث به وجود آمدن گیاهی قوی می گردد اما گل دهی را به تعویق می اندازد و اما نور کم  باعث کوتاه شدن خوشه ی گل می گردد.

خاک مورد استفاده برای این محصول باید ضد عفونی شده، تمیز و عاری از هرگونه آشغال باشد، در آبیاری این گیاه نباید زیلده روی کنید چون باعث خراب شدن گل ها می گردد این نمونه به رطوبت زیاد حساس است.

پیاز این گل با جلوه ی زیبا را می توان از پاییز تا بهار کاشت.

صادرات گل گلایل قرمز به امارات

صادرات گل گلایل قرمز به امارات صادرات گل گلایل قرمز به امارات در حجم بسیار بالا و در تمامی زمان های رویش این محصول در جریان است.

این نمونه رونق و ارزآوری بسیار خوبی برای کشورمان ایران دارد و یک محصول صادراتی محسوب می شود.

کشورمان به دلیل داشتن آب و هوای مناسب محل بسیار خوبی برای پرورش این گیاهان است، این نمونه در بهترین گلخانه ها همراه با رسیدگی زیاد و نظارت کامل تولید می شود، از این رو کشور های دیگر برای تامین نیاز های خود در زمینه گل و گیاه این نمونه را سفارش می دهند و گل هایی که به این کشور ها صادر می گردد از نوع درجه ی یک می باشد.

صادرات این گل قرمز زیبا و جذاب به جز امارات به کشور های دیگری نظیر: قطر، آلمان، پاکستان، چین، ژاپن، اسپانیا و … نیز انجام می گیرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما