فروش عمده گل شاخه بریده لیلیوم تازه

یکی از گلهای زیبایی که در فصل بهار و تابستان می روید و دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ بوده و عطر و بوی بی نظیری دارد، گل لیلیوم می باشد که در زبان فارسی به آن سوسن نیز گفته می شود؛ اگر بخواهیم این گل زیبا را در چند جمله توصیف کنیم باید بگوییم اصالت، شایستگی و ظرافت جزو اصلی ترین شاخصه های این گل بی نظیر می باشند و همین امر موجب رونق فراوان فروش عمده گل شاخه بریده لیلیوم تازه در تمامی جهان شده است.

فروش عمده گل شاخه بریده لیلیوم تازه

اطلاعاتی از انواع گل شاخه بریده لیلیوم تازه

اطلاعاتی از انواع گل شاخه بریده لیلیوم تازه اگر بخواهیم در مورد مشخصات ظاهری گل لیلیوم سخن بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که برگ های آن به شکل زنگوله یا فنجان بوده و گلبرگ های آن هم وارونه و به شکل قیف می باشند و معمولاً در رنگهای سفید، زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد.
گل شاخه بریده لیلیوم تازه، یکی از محبوبت ترین گل هایی است که معمولاً از آن برای تهیه سبد گل، تاج گل و دسته گل استفاده می شود و باعث به وجود آمدن جلوه و زیبایی خاصی در دسته گل مورد نظر می گردد.
این گل زیبا در مناطق شمالی کشورمان که از آب و هوای متعادلی برخوردار هستند رشد می کند، به گونه ای که پیازچه های آن را در بستر مناسبی از خاک قرار داده و با آبیاری مناسب به رشد آن کمک کرده و آن را آماده برداشت می نمایند.
این گل پس از به ثمر رسیدن نیاز به نگهداری خاصی ندارد و می توان آن را در فضای باز و یا در منزل نگهداری نمود.

قیمت فروش گل شاخه بریده لیلیوم تازه

قیمت فروش گل شاخه بریده لیلیوم تازه قیمت گل لیلیوم شاخه بریده تازه، در قیاس با سایر گلهایی که در گلفروشی ها مشاهده می کنیم، کمی بیشتر است و این موضوع به سبب کمیاب بودن این گل زیبا و باارزش می باشد؛ اما با این وجود فروش گل لیلیوم همواره رونق فراوانی داشته و بسیاری از کسانی که قصد دارند دسته گل خاصی به یک دوست هدیه دهند، تمایل بسیاری دارند که یک یا چند شاخه از این گل جذاب و منحصر به فرد، در دسته گل و یا سبد گل آنها وجود داشته باشد.
در واقع می توان گفت لیلیوم ظاهری بسیار جذاب و دیدنی دارد و وجود آن می تواند رنگ و بوی تازه ای در میان دسته گل به وجود آورده و آن را بسیار شیک و مجلسی نماید. با وجود این که طیف رنگی این گل بسیار زیاد است، اما محبوب ترین رنگهای آن در نزد مشتریان زرد و نارنجی است که عطر و بوی بسیار عالی و دلنشینی دارد.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما