فروش عالی گل میخک پرپر

بهترین خاک و بذر برای پرورش گل میخک پرپر خاک کوکو پیت می باشد. در این خاک، رطوبت لازم برای جوامه زدن بذر ها را در خود نگه می دارد. به همین دلیل است که در حال حاضر پرورش و فروش عالی میخک پرپر با کیفیت بسیار زیاد انجام می شود. امروزه شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، این محصولات در حجم بسیار زیاد به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند و در این کشور ها هم با استقبال بسیار مطلوب همراه می گردند.

فروش عالی گل میخک پرپر

شرایط نگه داری گل میخک پرپر در عطاری ها

شرایط نگه داری گل میخک پرپر در عطاری هاگل میخک پرپر در عطاری ها بسیار ماندگار تر از سایر گل های موجود در بازار هستند. جالب است بدانید که درجه کیفیت این گل ها نیز به مرور زمان کاهش نمی یابد. شاید یکی از دلایل حجم فروش زیاد گل میخک پرپر همین امر باشد. در جهت نگه داری بهتر این گل ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • برای انبار کردن گل میخک پرپر، حتما باید یک انبار کاملا خشک و با دمای پایین در نظر گرفته شود. میخک با دمای زیاد سازگار نمی باشد.
  • دمای محل نگه داری گل میخک پرپر باید بین صفر تا پنج درجه سانتی گراد تنظیم شود.
  • رطوبت نسبی محل نگه داری این گل ها باید بین ۹۰ تا ۹۵ درصد باشد.
  • محل نگه داری باید دارای تهویه مناسبی باشد.
  • اگر گل های میخک پرپر را داخل جعبه و بسته های متفاوت نگه داری می کنید حتما روی آن ها چند سوراخ در نظر بگیرید تا هوا در جریان باشد.
  • به آبیاری و غذا دادن به این گل ها توجه ویژه داشته باشید.
  • نوسانات دمایی محل نگه داری گل پرپر را حتما کنترل کنید.
  • از نگه داری گلبرگ های آلوده در کنار گلبرگ های سالم حتما اجنتاب کنید.
  • محل نگه داری این گلبرگ ها باید نور کافی داشته باشد.

بهترین روش های صادرات گل میخک پرپر

بهترین روش های صادرات گل میخک پرپرصادرات گل میخک پرپر در حال حاضر با کیفیت بسیار ایده آل از ایران به سایر کشورهای جهان انجام می شود. عمده مشتریان خارجی محصولات پرورش یافته در ایران، کشورهای خاور میانه و همسایه هستند.

امر صادرات امروزه توسط شرکت های قدرتمند و معتبر انجام می شود و از این طریق سود خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق خواهد شد. همانطور که می دانید صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشند و طبیعتا زمانی که حجم صادرات در ابعاد مختلف افزایش یابد، اقتصاد آن مملکت نیز به طور کل متحول خواهد شد.

امید است که با انجام حمایت بیشتر از این شرکت ها و افزایش سرانه صادرات، زمینه خروج اقتصاد کشور ما از بحران به طور کامل فراهم آورده شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما