فروشگاه بزرگ گل شاخه بریده گلایل عمده

فروشگاه بزرگ گل شاخه بریده گلایل عمده را مستقیما به بازار عرضه می کند. گلایل یکی از پرفروش ترین انواع گل های طبیعی بوده و به دلیل ماندگاری بالا در بسیاری از مراسم های ختم مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل فروش گلایل بیشتر به صورت عمده انجام می شود.فروش عمده گلایل سبب کاهش قیمت آن شده است. موضوعی که نظر خریداران بیشتری را به خود جلب نموده است. در حال حاضر بهترین گل گلایل طبیعی به صورت غیرحضوری هم به مشتریان ارائه می شود.

فروشگاه بزرگ گل شاخه بریده گلایل عمده

نکاتی در خصوص گل شاخه بریده گلایل

نکاتی در خصوص گل شاخه بریده گلایل گل گلایل معمولا به صورت شاخه ای و بریده شده عرضه می شود و بیشتر مشتریان نیز آن را به صورت تک یا چند شاخه خریداری می کنند. این نوع گل را برای آنکه بتوان مدت زمان بیشتری تازه نگهداری کرد، باید به برخی از نکات در حین خرید و پس از آن یعنی در موقع نگهداری، توجه نمود.
از جمله نکات در حین خریداری و نگهداری گل گلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خریدتان را حتما اول صبح انجام دهید که شاخه های گل تازه بوده و طراوت بیشتری دارند.
  • حتما توجه کنید که در زمان خرید برگ های گل دارای پژمردگی نباشند. پژمرده بودن برگ ها نشان دهنده آن است که این گل متعلق به روزهای قبل است.
  • پس از خرید و انتقال آن به خانه حتما در فضایی خنک آن را نگهداری کنید.
  • برای دوام بیشتر کمی سفید کننده به آبی که شاخه های بریده گلایل را در آن نگهداری می کنید، بیفزایید.
  • انتهای ساقه گل را به صورت مورب ببرید تا آب بیشتری از این طریق جذب گل شود.
  • آب گلدان را به صورت منظم عوض کنید تا گل های شاخه بریده رشد بیشتر و دوام طولانی تری داشته باشند.

دلایل محبوبیت گل شاخه بریده گلایل

دلایل محبوبیت گل شاخه بریده گلایل

در میان انواع گل های طبیعی که امروزه در بازار به فروش می رسد، گل گلایل محبوبیت زیادی دارد. این گل بیشتر به صورت شاخه بریده برای فروش عرضه می شود و دارای رنگ های مختلفی است.یکی از مهمترین دلایلی که می توان برای محبوبیت این گل عنوان کرد، آسان بودن کشت ، رشد سریع و مقاومت بالای آن می باشد. گل گلایل نماد به یاد کسی بودن است. کسانی که دیگر در بین ما نیستند اما خاطرات خوب آنها همیشه در حافظه ما باقی مانده است.

به همین دلیل در بسیاری از مراسم های عزاداری دسته گل های کوچک یا بزرگی که آماده شده اند ترکیبی از انواع گل ها به خصوص گل شاخه بریده گلایل می باشد. رنگ سفید بیش از هر رنگ دیگر این گل دارای محبوبیت است. رنگ سفید نشان آرامش بوده و به همین دلیل از آن در بستن دسته گل استفاده می کنند.البته این نکته را نباید از قلم انداخت که یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت گل گلایل در جهان همین تنوع رنگی بالایی این گل می باشد. گلایل را می توانید در بیش از ۱۰ رنگ مشاهده کنید.

فروش عمده گل گلایل درجه یک

فروش عمده گل گلایل درجه یک

گل درجه یک گلایل به صورت عمده به فروش می رسد تا خریدارانی که قصد سفارش در تعداد بالا دارند بتوانند نیاز خود را یکجا و با هزینه کمتری تامین کنند. ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاشیم تا بهترین و باکیفیت ترین گل گلایل تولید شده در کشور را مستقیما به دست خریداران محترم در اقصی نقاط کشور برسانیم.گلایل به عنوان یکی از زیباترین انواع گل های طبیعی شناخته شده و بسیاری از مردم آن را به صورت شاخه ای یا دسته ای برای عرض تسلیت در مراسم فوت برای بازماندگان می برند.

فروش ما از طریق سایت صورت می گیرد و شما می توانید به هر تعداد از این گل که نیاز دارید، سفارشتان را ثبت نمایید. گلایل های در بهترین شرایط نگهداری و برای مشتری ارسال می شوند. هم کیفیت و هم قیمت محصول به دلیل عرضه بدون واسطه تضمین شده است و شما می توانید با خیالی آسوده آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما