فروشندگان گل لیلوم زرد

گل ها از مهم ترین عنصر های نشاط و طراوت بخشی به محیط هستند که باعث افزایش روحیه انسان می شوند. از انواع مختلف گل، می توان به گل لیلیوم زرد اشاره کرد. این گل با ظاهر زیبا و در برخی انواع با عطری مطبوع جایگاه ویژه ایی بین طرفداران گل و گیاه دارد. کاربرد این گیاهان تنها به همین موارد محدود نمی شود. بسیاری از این گل ها در صنایع عطر سازی و داروسازی نیز استفاده می شوند. این گیاهان برای تزئین انواع و اقسام اشیا کاربرد دارند. گل نماد عشق و زیبایی است، به همین دلیل می تواند بعنوان هدیه ایی بسیار زیبا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

فروشندگان گل لیلوم زرد

آشنایی با گل لیلیوم زرد

آشنایی با گل لیلیوم زرد

 گل لیلیوم بدلیل شباهتش با سوسن چلچراغ در ایران، به نام سوسن نیز شناخته می شود. نوع معطر این گل در ایران به مریم نیز معروف است که به رنگ سفید می باشد. این گیاه دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که رنگ زرد آن همواره طرفداران خاص خود را دارد. ترکیب گل لیلیوم زرد کنار مجموعه ایی از گل ها، مانند دسته گل یا سبد گل، سبب زیبایی دو چندان مجموعه می شود.

گل لیلیوم بسیار مقاوم بوده، به همین دلیل می توان براحتی آن ها را در فضای آزاد نیز کاشت. پیازچه ی این گل در برابر سرما مقاومت مناسبی دارد که با کمی مراقبت می تواند به محیط زیبایی دلچسبی ببخشد.

برای افزایش رشد و کیفیت گیاه، بهتر است خاک مورد استفاده غنی باشد. توجه به تغذیه ی گیاه تاثیر زیادی بر بهره وری و زیبایی آن دارد. پس از گل دهی این گیاه، بهتر است برای افزایش طول عمر آن، عضو نر به همراه گرده گیاه با دست جدا شود. همچنین باید دقت شود پیازچه ی این گل در عمق مناسبی از خاک قرار داده شود.

گل لیلیوم زرد بصورت شاخه بریده بدلیل ماندگاری بالا ( با نگهداری مناسب تا ۲ هفته ) می تواند انتخاب مناسبی برای خرید و نگهداری در گلدان باشد.

برترین برند های فروش گل لیلیوم زرد

برترین برند های فروش گل لیلیوم زرد

برترین برند های فروش گل لیلیوم زرد، این محصول را با کیفیتی فوق العاده با تجهیزات بروز گلخانه ایی تولید و در بازار عرضه می کنند. مراکز فروش معتبر این گل، با حذف واسطه ها، این گل را مستقیما بدست مشتریان محترم می رسانند.

تجربه یکبار خرید از برترین برند های تولید گل لیلیوم زرد، ضامن کیفیت این محصول می باشد. خریداران محترم می توانند علاوه بر سفارش این محصول بدون محدودیت های زمانی و مکانی، اطلاعات متفاوتی  نظیر نحوه تکثیر و خاک مناسب برای رشد لیلیوم را از این مراکز کسب کنند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما