فروشندگان گل رز هلندی ابلق

گل رز از زیباترین انواع گل ها می باشد که بدلیل استفاده  فراوان از آن، از گذشته تا به امروز توسط انسان در مناطق مختلف جهان، بصورت تجاری کشت و پرورش داده می شود. این گل بطور گسترده در صنایع عطرسازی، داروسازی کاربرد دارد. برای تزئین جشن و هدیه های مختلف می توان از این گیاه استفاده کرد. گل رز دارای رنگ های بسیار متنوعی است که هر کدام در فرهنگ های مختلف معانی خاصی دارند. گل رز هلندی ابلق یکی از گونه های بسیار زیبای این گل است که جلوه ی زیبایی را به محیط می بخشد. فروشندگان گل رز هلندی ابلق

گل رز هلندی ابلق متعلق به کدام کشور است؟

گل رز هلندی ابلق متعلق به کدام کشور است؟ گل رز هلندی  بدلیل زیبایی چشم گیری که دارد از زیباترین انواع گل ها می باشد. از مشخصات این گل می توان به عطر فوق العاده خاص و شیرین و قابلیت بالا روندگی آن اشاره کرد که ازاین جهت برای کاشت در باغچه ها مناسب می باشد.

گل رز هلندی بطور گسترده در کشورهای نیمکره شمالی نظیر هلند، ترکیه، فرانسه و انگلیس پرورش داده  می شود. در ایران نیز علاوه بر پرورش گل رز بومی که مختص به ایران است، گل رز هلندی نیز پرورش داده  می شود.

تعامل این گل با گیاهان مختلف پایین است یعنی اگر در کنار سایر گیاهان قرار گیرد، ممکن است رشد مناسبی نداشته باشد. از طرفی با انواع خاک ها سازگار بوده و به این لحاظ جای نگرانی ندارد. هرچند بهتر است برای گل های زینتی از خاک های غنی شده و مخصوص استفاده کرد.

زمان کاشت این گل ها اواخر زمستان و اوایل بهار است. زمانی که احتمال یخ زدگی گیاه پایین می باشد. هنگام خرید این گل برای کاشت، باید دقت داشت تا به اندازه مناسب ریشه داشته باشد. این گل با حفر گودالی متناسب با ریشه بطوری که تمام حجم ریشه را در بر بگیرد، در زمین کاشته می شود.

مشخصات گل رز هلندی ابلق

مشخصات گل رز هلندی ابلق گل رز هلندی دارای مشخصاتی می باشد که آن را از سایر گل ها جدا می کند. برخی از این ویژگی ها شامل:

  • عطر فوق العاده خوشبو و دل نشین
  • در طول شاخه گل می دهند
  • برای کاشت در انواع باغچه ها و کناره ی دیوار ها مناسب اند
  • در حدود ۲۲ نوع رنگ و طرح از این گل وجود دارد

گل های رز هلندی به نوعی به لحاظ ژنتیکی اصلاح شده اند که سبب می شود تا طول عمر آن ها نسبت به سایر رز ها، مانند رز ایرانی بیشتر باشد. رز هلندی در دمای اتاق بین ۳ تا ۵ روز و رز ایرانی بین ۲ تا ۳ روز ماندگاری دارند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما