فروشندگان برتر گل رز شاخه بریده هلندی ارزان

گل شاخه بریده هلندی هرزان فروشندگان بسیاری اقدام برای خرید نموده اند که برخی از آنها به دلیل رعایت نکاتی در پرورش این گلها توانسته‌اند گل رز شاخه بریده هلندی ارزان با کیفیت بسیار بالا و مرغوب تری را تولید نمایند. همچنین به خاطر دستیابی آنها به این فناوری تولید، به عنوان فروشندگان برتر در این زمینه شناخته شده اند.

فروشندگان برتر گل رز شاخه بریده هلندی ارزان

مشخصات گل رز شاخه بریده هلندی مشکی

مشخصات گل رز شاخه بریده هلندی مشکی

گل رز سیاه جزو نادرترین گل های رز در جهان می باشد که در هر جایی رشد نمی‌کند. این گل از نظر ظاهری شبیه گل های رز معمولی است که به مراتب آن را دیده اید. ولی تفاوت آن با رزهای معمولی این است که گلبرگ های این رز به رنگ سیاه می باشد. ممکن است کسی که در نگاه اول این گل را ببیند با خود تصور کنند که این گل به وسیله انسان رنگ آمیزی شده و یا این گل از نظر ژنتیکی دستکاری شده است.

ولی حقیقت این است که رنگ گلبرگ های این گل کاملاً طبیعی میباشد. البته موضوعی که در این میان وجود دارد این است که شاید در نگاه اول رنگ گلبرگ های این گل به رنگ سیاه دیده شود، ولی در اصل رنگ آن قرمز خیلی تیره می باشد که به شکل موسمی فقط در فصل تابستان و در یک نوع خاک خاص رشد میکند. این گل تنها در روستای لاواتی کشور ترکیه وجود دارد. متاسفانه این گل یکی از گل های نادر و کمیاب دنیا به شمار می‌رود که در معرض انقراض قرار گرفته است.

به نحوی که از سال ۱۹۹۰ تا به حال حجم پرورش گل رز مشکی در روستای لاواتی ترکیه به خاطر سدی که در کنار این روستا احداث شد و زمینها و اراضی کشاورزی این ناحیه زیر آب رفت، به شدت کاهش یافت. این گل معمولاً در مراسم های شادی مورد استفاده قرار نمی گیرد و به عنوان نماد شادی معروف نیست.

زیرا رنگ مشکی به طور عمده به عنوان رنگ ناراحتی در دنیا مرسوم است و رز سیاه نیز نماد نهایت عشق و ناراحتی می باشد. همچنین به عنوان نمادی برای جادوی سیاه، تباهی و مرگ نیز به شمار می رود.

نکات مهم در خرید گل رز شاخه بریده هلندی ارزان

نکات مهم در خرید گل رز شاخه بریده هلندی ارزان

برای اینکه گل رز شاخه بریده هلندی ارزان را تهیه کنید، می توانید چند نکته را در نظر بگیرید. به طور مثال اولین نکته این است که چنانچه شما رنگی به جز رنگ قرمز را انتخاب کنید، معمولا ارزان تر از رنگ قرمز برای شما تمام می‌شود. همچنین هنگامی برای خرید گل رز مراجعه کنید که تقاضا برای خرید آن کمتر است. در این زمان معمولاً می‌توانید گل رز را  با قیمت کمتری تهیه کنید.

ولی در مناسبت‌های ویژه‌ای مانند روز زن و مادر، روز معلم، ولنتاین و غیره قیمت این گل بیشتر از حالت های عادی آن می‌باشد. عموماً در فصل زمستان و پاییز و مخصوصاً بهمن‌ماه قیمت گل رز به حداکثر خود می رسد ولی در فصل تابستان و بهار مخصوصاً مرداد ماه قیمت آن بسیار مناسب خواهد بود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما