فروشنده گل شاخه بریده ژربرا در تهران

حتما هنگام خرید گل در گل فروشی ها گل ژربرا را دیده اید، گل شاخه بریده ژربرا تک رنگ بوده و دارای گلبرگ های متراکم و ساقه بلند است، فروشنده های گل شاخه بریده ژربرا در تمام استان ها به ویژه تهران به دلیل زیبایی و دوام بالا این گل سود بسیار زیادی را از این گل به دست می آورند.

فروشنده گل شاخه بریده ژربرا در تهران

پرورش گل شاخه بریده ژربرا در گلخانه

پرورش گل شاخه بریده ژربرا در گلخانهگل شاخه بریده ژربرا گیاهی علفی است که گل های رنگارنگ زیادی دارد، گل ژربرا جزو ده گل برتر شاخه بریده در جهان به شمار می رود؛ گل ژربرا دارای رنگ های مختلفی از جمله:

  1. گل ژربرا سفید که نماد پاکی و معصومیت است.
  2. گل ژربرای قرمز که نماد اشتیاق
  3. گل ژربرای زرد نماد شادی
  4. گل ژربرای نارنجی نماد روشنایی و طلوع
  5. گل ژربرا صورتی
  6. و …

برای افزایش طول عمر گل ژربرا در هنگام نگهداری و پرورش در گلخانه باید از کود های سولفات پتاسیوم استفاده کرد؛ همچنین برای افزایش عمر گل شاخه بریده ژربرا بعد از چیدن بهتر است که مقداری از شاخه آن را به صورت اریب ببرید و داخل آب به مقدار چند قطره وایتکس قرار دهید.

گل ژربرا در تمام فصل ها سال گل می دهد فقط نیازمند نور بالا و گرما است به سرما هم حساسیت زیادی دارد به همین دلیل از پرورش این گیاه استقبال زیادی می شود، گل ژربرا به رطوبت بالا نیاز دارد.

گل ژربرا را به دو روش جنسی و غیر جنسی می توان پرورش داد ولی بیشتر کسانی که گل ژربرا شاخه بریده را پرورش می دهند از روش تکثیر غیر جنسی استفاده می کنند؛ تکثیر غیر جنسی نیز انواع مختلفی دارد یکی از این روش ها قلمه زدن است.

قیمت روز گل شاخه بریده ژربرا ارزان

قیمت روز گل شاخه بریده ژربرا ارزاناز گل های ژربرا برای دسته گل، تاج گل، باکس گل، تزئین میز، برای گل آرایی مجالس مختلف مثل تولد، عروسی، نامزدی و حتی مراسم ترحیم استفاده می شود، گل ژربرا به دلیل تصفیه کردن هوا بسیار مناسب منزل و محیط های سربسته است.

این گل را می توان به چهار دسته زیر تقسیم کرد:

  1. Single flower: گل تک
  2. Double or duplex: گل دوتایی یا دوبلکس
  3. Crested doubles: هلال های مضاعف
  4. Full crested doubles: دو برابر کامل حلال

قیمت گل شاخه بریده ژربرا از گل های دیگر زینتی پایین تر است به همین خاطر انتخاب مناسبی برای به کار بردن آن در جاهای مختلف است. گل ژربرا نیز مثل تمام آفریده های خدا دارای خواص زیادی است از جمله خواص آن می توان به استفاده آن در صنعت وسایل بهداشتی و آرایشی و حتی شست و شو اشاره کرد.

شرایط راحت پرورش این گل  به نسبت بقیه گل ها باعث می شود که گل شاخه بریده ژربرا از قیمت ارزانی برخوردار باشد؛ برای تولید گل شاخه بریده ارزان ژربرا بهترین زمان کاشتن بذر در اوایل بهار یا پاییز می باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما