عمده فروشی گل میخک مینیاتوری تازه

امروزه افراد علاقه ی بسیار زیادی به گل های طبیعی و به خصوص نگه داشتن ان دارند، گل ها دارای انواع مختلفی هستند که قابل شمارش نیستند گل های میخک نوعی از این گل های زیبا هستند. گل میخک مینیاتوری تازه نوعی گل است که دائم سبز است و و گل های ان به صورت اهسته و ارام رشد می کنند و به طور سالانه دوام می آورند و در فصل بهار رشد می کنند و دارای عطر خوبی می باشد.

عمده فروشی گل میخک مینیاتوری تازه

شرایط مناسب برای پرورش گل میخک مینیاتوری

شرایط مناسب برای پرورش گل میخک مینیاتوری برای پرورش گل میخک باید این گل را در هنگام فصل زمستان کاشت و قلمه زد زیرا در فصل زمستان ان ها رشد می کنند و در خاک ریشه زیاد می کنند. برای کاشت باید بذر ها را در خاک در فصل زمستان به صورت چند هفته ای در باکس ها باید در خاک بمانند.

برای پرورش گل میخک مینیاتوری باید خاک مناسبی برای رشد این دانه ها تهیه کرد و یا از خاک کمپوست و یا کود حیوانی باشند و یا از ماسه استفاده می کنند بذر ها باید با فاصله ی مناسب و چند وجبی از یک دیگر در خاک کاشته شوند و لایه کوچکی از خاک را روی دانه ها باید بپاشانیم.

دانه ها برای رشد نیاز به نور زیاد و گرمای بسیار زیادی دارند و باید توسط یک لایه ی پلاستیکی و نازکی بر روی ان دانه ها را بپوشانیم تا زود تر جوانه بزند زیرا باید از سرما و سرما زدگی در امان بمانند. زیرا سرما باعث می شود که بذر ها آسیب ببینند و در خاک پوسیده شوند.

در پرورش گل میخک مینیاتوری گیاه باید به صورت متوسط آبیاری شود ولی اگر آب زیاد روی ریشه ی ان بماند باعث می شود که ریشه از بین برود باید دقت کنید که اب کم و به اندازه ای ریخته شود. این گل ها را در باغچه ها کاشت می کنند و حالت درختچه ای دارد و در فصل زمستان گل های ان از بین میروند.

شرکت توزیع گل میخک مینیاتوری تازه

شرکت توزیع گل میخک مینیاتوری تازه شرکت های توزیع و پخش گل های میخک مینیاتوری تازه، سالانه گل های زیادی را به فروش میرسانند و انواع گل های میخک مینیاتوری تازه را به صورت عمده و یا جزئی و به تعداد کم می فروشند.

شرکت های توزیع از فروش گل ها امروزه درامد بسیار زیادی کسب می کنند و انواع گل های رنگارنگ را نگهداری می کنند از ان جایی که کشور ایران دارای خاک بسیار مناسب و حاصل خیز و اب و هوای مناسبی که دارد، گل های زیادی را پرورش می دهند و فروش گل میخک در اکثر مواقع به صورت عمده می باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما