عمده فروشی گل رز هلندی شاخه بریده تازه

برای خرید بهترین گل رز شاخه بریده تازه به وب سایت عمده فروشی و پخش کننده گل شاخه بریده مراجعه نمایید، گل رز از جمله گل هایی است که تنوع رنگی گلبرگ هایش بسیار بیشتر از سایر گل های زینتی می باشد.
گلبرگ های گل رز هلندی به رنگ های ترکیبی متعدد و بسیار زیبایی مانند صورتی، قرمز، آبی و زرد و حتی سیاه دیده می شوند و به علت این که گلبرگ های گل رز عطر بسیار خوبی دارند از آنها در صنایع ادکلن سازی استفاده می شود.

عمده فروشی گل رز هلندی شاخه بریده تازه

دمای مناسب برای نگهداری گل رز شاخه بریده

دمای مناسب برای نگهداری گل رز شاخه بریده گل رز نوعی گل لطیف و زینتی می باشد و زمانی که از شاخه بریده شود حساستر می شود و نیاز به مراقبت بیشتر و تنظیم دمای آب و کنترل درجه حرارت در روز و شب می باشد به طوری که دمای مناسب برای نگهداری از گل رز شاخه بریده در روز حدود ۱۵ درجه سانتیگراد و در شب حدود ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد و همچنین دمای مناسب آب برای نگهداری از این گل حدود ۱۶ درجه می باشد.

گل های رز در آوندهای خود علاوه بر داشتن آب دارای گلوکز نیز می باشند بنابراین ماده ی غذایی حیاتی برای گل رز گلوکز است پس در صورتی که درون آب گلدان این گل های شاخه بریده دو حبه قند قرار دهید مواد مغذی برای تغذیه ی این گل را فراهم کرده اید و این کار سبب افزایش زمان ماندگاری گلبرگ های گل رز می شود.

گل رز از جمله گل هایی است که گلبرگ های آن هرگز نباید آب پاشی شوند و مورد تماس مستقیم جریان آب قرار بگیرند زیرا در این صورت گلبرگ ها پژمرده و سنگین می شوند و حالت تازگی و سرزندگی خود را از دست می دهند.

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در هنگام نگهداری از گل رز هلندی شاخه بریده باید به آن دقت کنید تعویض مداوم آب گلدان این گل ها می باشد و بهترین زمان برای تعویض این آب حدود هر دو روز یکبار می باشد.

توزیع مستقیم گل رز هلندی شاخه بریده تازه

توزیع مستقیم گل رز هلندی شاخه بریده تازه حدود ۴۸ ساعت قبل از بریدن گل های رز هلندی از روی شاخه ابتدا به خاک آنها مقداری نیتروژن اضافه می کنند و نیتروژن یکی از عناصر بسیار مهم و حیاتی در رشد گل رز هلندی است و تاثیر بسیار زیادی بر میزان سر زندگی گلبرگ ها دارد.
پس از بریدن گل های رز از روی شاخه مقداری نیتروژن در آوندهای آنها باقی می ماند و این نیتروژن سبب دوام بیشتر گل می شود، گل رز هلندی معمولا قیمت گرانتری نسبت به گل رز معمولی دارد و برای اطلاع از قیمت گل رز هلندی شاخه بریده به وب سایت توزیع مستقیم گل رز هلندی شاخه بریده مراجعه نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما