عمده فروشان گل لیلیوم مشهد

گل لیلیوم مشهد از زیباترین نوع لیلیوم ایران است و عمده فروشان، این گل خوشبو را با قیمت مناسب و بصورت عمده از پروش دهندگان خریداری کرده و به پخش گل لیلیوم و تأمین نیاز گلفروشی های سطح شهر مشهد می پردازند. گل لیلیوم از خانواده گل های پیازی است و به رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و سفید باعطری تند و مقاوم نسبت به سرما در مشهد به تعداد بسیار زیاد تولید می شود. علت پرورش و تولید انبوه این گل در مشهد مقاومت لیلیوم نسبت به سرما می باشد.

عمده فروشان گل لیلیوم مشهد

طرز نگهداری گل لیلیوم مشهد

طرز نگهداری گل لیلیوم مشهدگل لیلیوم که به نام سوسن نیز شناخته می شود دارای رنگ های متنوع و عطری مطبوع می باشد. زمان گل دهی آن بهار و تابستان است و به سبب زیبایی، تنوع رنگ و طرفداران فراوان، در دسته های گل و تزئینات کاربرد زیادی دارد.

لیلیوم نیاز به مراقبت و نگهداری زیادی ندارد و می توان  آن را در حیاط، تراس، هوای آزاد و یا در منزل که نور مناسبی داشته باشد نگهداری کرد.

پیاز لیلیوم مقاومت زیادی در برابر سرما و یخبندان دارد و به همین دلیل در شهرهایی مانند مشهد که زمستانی سرد دارد بخوبی پرورش می یابد.

پیاز لیلیوم قبل از کشت در گلدان و یا خاک باغچه نیاز به سپری کردن یک دوره سرما دارد و برای اینکه  در خاک خراب نشود باید این دوره سرما را بگذراند و سپس در خاک کاشته شود.

از نکات بسیار مهم در نگهداری گل لیلیوم آبیاری آن است، اگر به این گل بیش از اندازه مورد نیازش آب داده شود برگ های آن زرد و پژمرده می گردد.

گل لیلیوم برگ هایی زنگوله مانندی دارد و گل برگ های قیفی شکل این گل بر زیباییش می افزاید. گل لیلیوم تنوع رنگ زیادی دارد و به رنگ های
سفید، زرد، نارنجی، قرمز و ابلق دیده می شود و در بین مردم دوستدار زیادی دارد.

شاخه های گل لیلیوم بعد از چیده شدن به مدت یک تا دو ماه در دمای پایین و نزدیک به صفر درجه قابلیت نگهداری دارد و برای افزایش طول عمر گل، باید گرده های آن را جدا کرد، همچنین افزودن مقداری سرکه به آب آن و یا افزودن مقداری ساکارز به آب چهار درجه و قرار دادن گل در آن نتیجه خوبی برای ماندگار تر کردن این گل دارد.

مرکز پخش گل لیلیوم در مشهد

مرکز پخش گل لیلیوم در مشهدپرورش دهندگان گل لیلیوم در مشهد،به پخش و تأمین گل مورد نیاز گلفروشی ها و خریداران عمده می پردازند.

قیمت فروش گل لیلیوم در این مراکز پرورش گل متفاوت است و به تعداد خرید بستگی دارد، معمولا قیمت خرید عمده بسیار ارزان تر از خرید در تعداد کم و جزئی است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما