عرضه گل میخک همدان به تمام شهر ها

عرضه گل میخک همدان به تمام شهرها در کشورمان به راحتی انجام می گیرد، اگر خواهان این محصول فوق العاده با خواص درمانی و دارویی هستید به مرکز فروش این نمونه مراجعه کنید. این گل زیبا تنوع رنگ بسیاری دارد و نشانه ی افتخار، جذابیت، برتری و عشق است. نام دیگر این محصول قرنفل نیز می باشد و بوی بسیار خوش و دل انگیزی دارد.

عرضه گل میخک همدان به تمام شهر ها

شرایط نگه داری از گل میخک

شرایط نگه داری از گل میخک شرایط نگه داری از گل میخک: این نمونه نیز همانند گیاهان دیگر به شرایط خاص برای نگه داری نیاز دارد.

این محصول نسبت به خاک مقاوم است و بهترین خاک برای این نمونه خاک شنی می باشد و برای مرغوبیت بیش تر به آن مواد آلی و تورب می افزایند.

نیاز به آب این محصول متوسط است، آبیاری بیش از اندازه باعث پوسیدگی ریشه ی این نمونه ی زیبا و جذاب خواهد شد و اگر آن را در گلدان قرار دادید باید حواستان باشد زمانی که ۲ ساتی متر از خاک رویی خشک شد، زمان آبیاری گیاه فرا رسیده است.

این گیاه به شدت نور پسند است و برای رشد کافی به نور نیاز دارد، قسمت های آفتاب گیر ساختمان بهترین مکان برای قرار دادن این محصول هستند.

این نمونه نسبت به گیاهان دیگر به شدت نیاز به کود و مواد آلی دارد و کمبود عناصری همانند ازت باعث جلوگیری از رشد این گل می شود.

این محصول نیز دچار آفات و بیماری ها می گردد که مهم ترین آنها: شته، کنه، عنکبوت و پوسیدگی ریشه می باشد.

میخک ها انواع مختلفی دارند از جمله: قرنفلی، سفید، مینیاتوری، صدپر، هندی و …

راهنمای خرید گل میخک

راهنمای خرید گل میخکراهنمای خرید گل میخک باعث می شود بتوانید محصولی با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید.

گل های این محصول باید درشت، با طراوت و تازه باشند، ساقه ی آن ها نیز باید صاف، بلند باشد و این محصول نباید دارای شته و کنه و زنگ باشد و این موارد به شدت به گیاه آسیب رسانده و باعث نامرغوبی گل می شوند.

میخک در طب سنتی از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، تقویت کننده ی مغز می باشد و برای افرادی که از کمبود حافظه رنج می برند بسیار مناسب می باشد، این نمونه ضعف اعصاب و تنگی نفس را برطرف می کند، برای به گردش درآوردن خون و قلب بسیار مفید واقع شده و در درمان سرفه و سرطان تقش بسیار مهمی را ایفا می کند‌.

اگر از مشکلات گوارشی رنج می برید، میخک باعث تحریک دستگاه گوارش و کمک به هضم غذا می شود و در درمان حالت تهوع و درد های معده بسیار موثر است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما