عرضه گل لیلیوم هلندی در بازار های جهانی

از آن جایی که گل لیلیوم هلندی ظاهری شیک و بسیار زیبا دارد در سراسر دنیا محبوبیت بسیاری دارند به گونه ای که در هر مناسبتی در دسته گل ها و تاج گل ها استفاده گسترده ای می شود. بنابراین تامین کنندگان بسیاری به عرضه این نوع گیاه به بازارهای پر فروش آن مشغول هستند و برای رقابت و یافتن جایگاه ویژه خود اقدام به پرورش هر چه با کیفیت تر آن پرداخته اند.

عرضه گل لیلیوم هلندی در بازار های جهانی

گل لیلیوم هلندی با گل لیلیوم نارنجی چه تفاوتی دارد؟

گل لیلیوم هلندی با گل لیلیوم نارنجی چه تفاوتی دارد؟گل لیلیوم، که قطعا نام آن را شنیده اید جز گیاهان پیازدار و گلده می باشد که دارای تنوع رنگی بسیاری است و بر اساس ویژگی هایی که دارد، به انواع مختلفی دسته بندی می گردد. که این دسته بندی ها بر پایه زمان گلدهی آن هاست. دو نمونه از پر طرفدارترین آن ها لیلیوم سفید و نارنجی می باشد که در اوایل تابستان گل می دهند و به سرعت نیز در زیر خاک تکثیر می شوند.

در شمال کشور به دلیل شرایط آب و هوایی مرطوب و پربارانی که دارد بهترین رشد خود را می کند. این گل ها دارای رایحه ای مطبوع و ظرافتی خاصی می باشد.

همان طور که می دانید هلند نیز به واسطه شرایط مناسب آن مهد تولید انواع گل و گیاه در کیفیت و ماندگاری بالایی می باشد به گونه ای که تبدیل به قطب اصلی دنیا در پرورش گل شده است.

این دو نوع گل در طیف رنگی برگ و شرایط نگه داری تفاوت های جزیی دارد که خریدار می بایست با کمک کارشناسان فروش اطلاعات لازم از آن را کسب نمایند.

قیمت فروش گل لیلیوم هلندی

قیمت فروش گل لیلیوم هلندی به طور خلاصه وقتی بدانیم بهترین تولید کننده برای این گل کجا است و تولیدات آن را در چه مراکزی می توانیم پیدا کنیم و اطلاعات دقیقی از مشخصات ظاهری و شرایط نگه داری هر کدام از انواع آن را داشته باشیم، می توانیم با مرغوب ترین کیفیت به خرید تازه گل لیلیوم هلندی در حجم مورد نظر اقدام نماییم. از این رو بسیاری از مردم همواره به دنبال شناسایی فروشندگان این نوع کالا هستند تا از آن ها جهت استعلام قیمت استفاده نمایند.

بدیهی است عرضه کنندگان بسیاری در شهرهای مختلف به توزیع و فروش این گل پر تقاضا در کیفیتی درجه یک و فوق العاده پرداخته اند. به علاوه آن ها برای خریداران عمده شرایط ویژه ای در نظر گرفته اند تا رضایت و اطمینان گل فروشان اصلی شهرها را جلب نمایند.

از این رو اگر فروشنده این کالا بوده و یا به دنبال راه اندازی کسب و کاری سودآور و پویا هستید، سرمایه گذاری در بخش گل های زینتی می تواند انتخابی موثر در سودآوری برای شما باشد از این رو توصیه می شود ابتدا سلیقه مشتریان خود را شناسایی نمایید و سپس آن را به صورت عمده خریداری نمایید. به این دلیل که بسیاری از گلخانه دارها و عمده فروشان برای خریداران در حجم انبوه تخفیف های شگفت انگیزی ارائه می دهند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما