عرضه گل رز شاخه بلند فرانسوی

گل رز فرانسوی یکی از قدیمی ترین انواع گل رز است که در زمان های قدیم برای صنعت عطر سازی کشت می شد.این گل بسیار زیبا و خوشبو و با رنگ های بسیار متنوع موجود می باشد.گل رز شاخه بلند فرانسوی یکی از زیباترین گل ها بوده و بهترین انتخاب برای تزئین دسته گل یا قراردادن در گلدان برای زیبایی محیط می باشد.به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب بعضی از کشورها به تولید و عرضه این محصول بی نظیر می پردازند.

عرضه گل رز شاخه بلند فرانسوی

قیمت روز گل رز شاخه بلند

قیمت روز گل رز شاخه بلند گل رز شاخه بلند همیشه به همراه طراوت و شادابی بوده، از این رو یکی از زیباترین هدیه ها می باشد. اما قیمت متغیری دارد و ثابت نیست . برای اطلاع از قیمت روز آن می توان به سایت های فروش یا گل فروشی ها مراجعه کرد.

قیمت گل به درجه کیفیت آن بستگی دارد . قیمت گل با کیفیت درجه یک نسبت به سایر گل ها بالاتر است.این گل های باکیفیت، ماندگاری بیشتری هم نسبت به سایر گل ها دارند.

در فصل زمستان قیمت این گل افزایش پیدا می کند، به دلیل کاهش طول روز ، میزان تولید گل نیز کاهش یافته و این امر موجب کمبود گل در بازار و افزایش قیمت آن می شود.

قیمت و در دسترس بودن کود هم تاثیر مستقیم بر قیمت گل دارند، کمبود کود یا گران قیمت آن هم باعث افزایش قیمت گل می شود. همچنین کود مرغوب و با کیفیت باعث تولید گل با کیفیت و گران قیمت می شود.

خرید عمده و کلی گل از مزارع یا گلخانه ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود. با توجه به میزان نیاز خود می توان به این مراکز مراجعه کرد و این گل های زیبا را خریداری کرد.

این گل در تمام کشورها و شهرها وجود دارد، امکان ندارد به گلفروشی بروید و از این گل های بسیار زیبا و با رنگ های جذاب و مطابق سلیقه شما نداشته باشد. این گل در تجارت حرف اول را می زند.

ویژگی های بارز گل شاخه فرانسوی

ویژگی های بارز گل شاخه فرانسوی این گونه از گل ها، از قدیمی ترین گل هایی هستند که مورد کشت و تولید قرار گرفتند و از محبوبیت خاصی بین افراد برخوردار می باشند. با طیف رنگی بسیار متنوع و زیبایی که دارند، هر بیننده ای را به خود جذب می کنند.

این گل ها را در مناطق باد خیز نباید پرورش داد چون باد آسیب می زند و باعث شکستن ساقه های ظریف آن ها می شود.این گل ها برای رشد به محیطی با آفتاب کامل یا نیمه سایه نیاز دارند و در دماهای کمتر از ۲۵ درجه نیز می توانند زنده بمانند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما