عرضه کنندگان گل لیلیوم نارنجی

گل لیلیوم نارنجی از خانواده گل های سوسن است. این گل، امروزه به صورت گلدانی، شاخه بریده و یا باغچه های مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از گل، از نظر باغبانی بسیار با ارزش است و به عنوان گل تجاری مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

عرضه کنندگان گل لیلیوم نارنجی

معرفی انواع گل لیلیوم موجود در بازار

معرفی انواع گل لیلیوم موجود در بازارگل های لیلیوم دارای ویژگی ها و انواع متفاوتی می باشند. گونه های مختلف این گل، دارای انواع رنگ بندی زیاد، سازگاری با سرایط محیطی مختلف و همچنین معطر هستند. این گل ها، امروزه بسته به ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند، در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. از جمله این گروه ها می تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • گل لیلیوم  Asiatic hybrids: این نوع دارای رنگ های ختلف از رنگ سفید تا قرمز تیرده است. با این حال، محبوبترین رنگ در این نوع از گل لیلیوم رنگ زرد و نارنجی آن است.
  •  گل لیلیوم Candidum hybrids: این دسته از گل ها معمولا به رنگ سفید و معطر هستند.
  •  نوع Martagon hybrids، نوع دیگر از این گل است، که سرگل های آن به سمت پایین خم است. اما گلبرگ ها به سمت عقب خم می شود.
  •  Trumpet lilies این نوع هم طیف رنگ های زیاد از سفید تا ارغوانی را دارد و معمولا شاخه های آن تا دو نیم متر می  رسد.
  •   نوع دیگری از این گل ها به نام Longiflorum hybrids هستند که در گلفروشی ها زیاد دیده می شود. این ها مانند یک شیپور بلند هستند.
  • Lillium lancifolium دارای گل های زنگوله ای و آویخته است.
  •  در نهایت باید به نوع دیگر از این گل ها با نام Oriental hybrids اشاره کرد. این نوع دارای گل های بزرگ و معطر می باشد. رنگ آنها از سفید خالص تا ارغوانی تیره را شامل می شود.

این ها، از جمله انواع گل های لیلیوم هستند، که بسیاری از آن ها امروزه در بازار موجود می باشند و می توانید آنها را از مرکز گل فروشی لیلوم تهیه کنید.

مرکز فروش گل لیلیوم نارنجی

مرکز فروش گل لیلیوم نارنجی برای تهیه انواع گل های لیلیوم به ویژه، گل لیلیوم نارنجی رنگ که از جمله رنگ های محبوب در این نوع از گل ها می باشد، بهترین راه مراجعه به مرکز فروش گل لیلیوم نارنجی است. در این مرکز می توانید انواع مختلف این گل ها را به کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. خرید انواع لیلیوم ار مرکز گل فروشی می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد، از جمله این مزیت ها، امکان خرید انواع این گل ها در رنگ های مختلف است. که فرصت انتخاب را فراهم می کند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما