عرضه عمده گل رز شاخه بریده

گل رز شاخه بریده کاربردهای فراوانی در مراسم های رسمی، جشن ها و برخی مواقع مراسم های مذهبی دارد. گل ها به طور عمومی پس از بریده شدن از ساقه جنبه تزئینی داشته و طول عمر آنها به چند روز محدود می شود. با انجام چند نکته ساده می توان شادابی و طراوت گل را در چند روزی که پس از چیده شدن عمر می کند، حفظ کرد.

عرضه عمده گل رز شاخه بریده

تولید گل رز هلندی شاخه بریده

تولید گل رز هلندی شاخه بریده تولید گل رز هلندی شاخه بریده به یک فعالیت تجاری حرفه ای و پرسود تبدیل شده است که در گلخانه های بزرگ و مجهز، انجام می شود. تولید رز هلندی به دلیل محبوبیت بالای آن در میان مصرف کنندگان، بیش از هر گل دیگری در جهان مرسوم است. رنگ های درخشان و تنوع گونه های گیاهی گل رز موجب شده بتواند در تمامی مراسم ها، اعیاد و جشن ها حضوری ثابت داشته باشد. نوع شاخه بریده به منظور استفاده در دسته گل، تاج گل ، حلقه گل عروس و … کارایی دارد.

گل رز ارقام متعددی دارد که برخی در آب و هوای گرمسیری و عده ای دیگر در مناطق سردسیر بهتر رشد می کنند. راه اندازی گلخانه به منظور کشت و تکثیر گل رز یک کار پرسود و چهارفصل به حساب می آید که نیازمند برخی تجهیزات اولیه است. در ابتدا باید زمینی نسبتا وسیع برای احداث گلخانه انتخاب کرد تا بتوان فاصله استاندارد بین هر بوته گل رز را به خوبی رعایت کرد. برای کشت چهارفصل از گل رز باید گلخانه را مسقف ساخت و سیستم تهویه و گرمایشی مناسبی برای آن بکار بست.بهتر است کار تولید گل رز هلندی با آگاهی کامل و گرفتن مشاوره های لازم از افراد متخصص صورت بگیرد. زیرا بکار بردن خاک مناسب، کود مورد نیاز گیاه و نحوه آبیاری، در گل دهی بهتر هر بوته تاثیرگذار است.

نحوه قلمه زدن گل رز شاخه بریده

نحوه قلمه زدن گل رز شاخه بریده گل رز را می توان هم در بهار و هم در پاییز قلمه زد. روش کار در فصل بهار این است که باید تا پایان گل دهی صبر کرد، سپس ساقه ای که پیش از این گل داشت را برای قلمه زدن از بوته چید. اما در فصل پاییز از ساقه های چوبی برای این کار استفاده می کنند. در ابتدا تعداد برگ های ساقه را کم می کنند تا برگ های اضافی تمام آب و انرژی گیاه را به خود اختصاص ندهند.

در محل اتصال برگ به ساقه می توان برشی اوریب ایجاد کرد اما بهتر است این محل کمی پایین انتخاب شود، زیرا هرچه به سمت نوک ساقه پیش می رویم در اصطلاح جوانتر است و احتمالا توان پذیرفتن قلمه را ندارد. حالا ساقه بریده و یا خراش داده را در خاک مناسب می کارند. سعی می شود قسمت بیشتری از ساقه در خاک فرو رفته باشد. لازم است در روزهای اول به شکل مرتب خاکی که قلمه در آن کاشته شده آبیاری شود تا از ریشه زنی قلمه اطمینان حاصل شود، اما در روزهای بعد حجم آبیاری کمتر خواهد شد زیرا ریشه باید به دنبال آب رفته و گسترده تر شود.

برای تولید گل درجه یک باید تمام شرایط رشد و نمو گیاه را بطور همزمان فراهم کرد. در کنار آبیاری درست و اصولی، بوته گل رز باید در محیطی پر نور اما دور از تابش مستقیم خورشید قرار بگیرد. دمای محیط باید در سطح متعادلی باشد و مواد مغذی لازم به خاک اضافه شود.

قیمت انواع گل رز درجه یک

قیمت انواع گل رز درجه یک قیمت گل رز با توجه به رنگ، درشتی و کیفیت گلبرگ ها متفاوت است. به دلیل اینکه انواع گل رز درجه یک مصرف تزئینی دارد، باید هنگام خرید به سالم بودن و زیبایی آن توجه شود. فروش مستقیم گل رز اعلا در بازارهای مرکزی گل امکان پذیر است. با توجه به اینکه برای اغلب مشتریان دشوار است شخصا به بازار مرکزی گل و یا گلخانه های احداث شده در حاشیه شهرها رفته و خرید کنند، توزیع کنندگان عمده انواع گل، این روزها از راه های فروش غیرحضوری استفاده می کنند.

دو روش تماس تلفنی و یا خرید اینترنتی از راه های متداول خرید گل به شیوه غیرحضوری است. در شیوه اینترنتی این امکان وجود دارد که مشتری تصویری از انواع مختلف گل رز را در مقابل خود ببیند و با توجه به سلیقه و یا نوع کاربرد، یکی را انتخاب کند. با توجه به نوسانات بازار، قیمت هر شاخه گل در کنار تصویر درج می شود تا کار انتخاب برای مشتری راحت تر باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما