عرضه بدون واسطه گل گلایل گیلان در تهران

گل گلایل در زبان لاتین به معنی شمشیر است. این نام گذاری به دلیل داشتن برگ هایی همانند شمشیر می باشد.که در ایران پنج گونه گل گلایل یافت می شود که گل گلایل گیلان نمونه ای از آن می باشد.تنوع رنگ در گل گلایل بسیار زیاد است جز رنگ های آبی وسبز که واقعی نیستند.

عرضه بدون واسطه گل گلایل گیلان در تهران

همه چیز راجب گل گلایل گیلان

همه چیز راجب گل گلایل گیلان بهترین زمان کاشت گل گلایل گیلان فصل بهار است
آشنایی با کاشت گل گلایل گیلان:

  • پیاز گل گلایل را درعمق ۱۰ سانتی متری به کشت می رسانند،گل گلایل را در زمستان هفته ای یک بار ودر تابستان هفته ای دوبار آبیاری می کنند.
  • بهترین درجه درما برای رشد گل گلایل ۱۸ تا ۲۵ درجه سلسیوس می باشد،این نوع گل ها به تغییرات دمایی حساس نمی باشد وحتی درمناطق سردسیری و گرم سیری نیز رشد می کنند.
  • گل گلایل برای داشتن ساقه وگیاهی محکم نیاز به نور زیادی دارد،اما نور زیاد زمان نوردهی را به تاخیر می اندازد.

گل های گلایل از لحاظ رویش وگل دهی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. گلایل زود گل: ازاوایل خرداد گل دهی را آغاز می کند وپس ازحدود ۶۰ تا ۷۵ روز گل دهی می کند.
  2. گلایل دیر گل: تا آخر شهریور گل دهی می کند وگل دهی آن پس از حدود ۱۱۰ تا ۱۲۵ روز متغییر است.

خواص درمانی گل گلایل گیلان :

گل گلایل گیلان ازخواص درمانی خاصی برخوردار است ازجمله:تقویت موها واستعکام ناخن ها،می توان گل برگ های خشک شده ی گل گلایل را دم کرد وبه حالت دمنوش نوش جان کرد.

مرکز تولیدی گل گلایل گیلان

مرکز تولیدی گل گلایل گیلان

استان گیلان به عنوان دومین استان تولید کننده ی گل وگیاه زینتی در کل کشور می باشد که این گل ها شامل گل های آپارتمانی و گلدانی(شمعدانی،کاکتوس،سنبل و…)وگل های شاخه بریده(میخک،داوودی وگلایل)است ویک منبع بزرگ اقتصادی ایران استان گیلان می باشد وهرشخص با داشتن ۳۰۰ متر زمین می تواند گلخانه ای احداث کند وحدود ۲۵۰ متر را گل کاری کند،دراین صورت میتوانند مجوز دریافت کنند وبا مجوز خود از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شوند.

در مزرعه و گل خانه ها معمولا فاصله ی پیازها را بسته به اندازه اشان در ردیف ها تنظیم میکنند،هرچقدر پیاز درشت تر باشد فاصله وعمق آن بیشتر می شود وهرچقدر پیاز کوچک تر باشد این عمل برعکس صورت می گیرد.

گل گلایل بیشترین استفاده را در تاج گل های ترحیم دارد و اکثر دسته گل ها وتاج گل ها وسبد گل های ترحیم میتوانیم گلایل را مشاهده کنیم.

رنگ سفید گل گلایل به معنای شخصیت محکم،اخلاق مداری،صداقت وستایش،روان پاک و به یاد کسی بودن می باشد و احساس قلبی افراد را نشان می دهد واستفاده از آن در مراسم ترحیم باعث انتقال این احساسات پاک در طرف مقابل میشود.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما