صادر کنندگان گل لیلیوم عطری در ایران

یکی از بهترین و پرفروش ترین گیاهان عطری موجود در بازار گل لیلیوم است. این گل که در کشور ما به گل سوسن نیز مشهور است و غالبا در شمال کشور کاشته می شود. این محصول دارای برگ های بسیاز جذاب و دلنشین می باشد و به همین دلیل غالبا برای تزئین کردن یک مکان استفاده می شود. فصل برداشت گل لیلیوم عطری معمولا در تابستان است اما گونه های مختلفی از این گل وجود دارد که در فضل های بهار نیز برداشت می شود. اگر از جمله متقاضیان خرید عمده این گل زیبا و کمیاب هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت آن و ویژگی های آن کسب نمایید با ما در ادامه همراه شوید.

صادر کنندگان گل لیلیوم عطری در ایران

معرفی گل لیلیوم عطری

معرفی گل لیلیوم عطریگل لیلیوم از جمله گیاهانی است که دارای پیاز می باشد. از این گل گونه های مختلفی در بازار به فروش می رسد که از میان ان ها می توان به اوربیت و اوربیتال و همچنین سوسن و چهل چراغ اشاره نمود. این گیاه در شهرهای مختلفی در ایران  کشت می شود و نه تنها در بازارهای داخلی به فروش می رسد بلکه صادرات گل لیلیوم نیز در ایران فعال است و هر ساله مقدار زیادی از آن به کشورهای مختلف صادر می شود. این محصول دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد برای مثال گل مریم که یکی از انواع این گل به شمار می رود در یکی از شهرهای آذربایجان قابل کشت و برداشت است.

گل لیلیوم عطری از جمله گیاهان بسیار مقاوم و سخت به شمار می رود که در مقال شرایط جوی نامساعد، آب و هوای بسیار سرد، یخبندان و… مقاوم است به همین دلیل برای نگهداری و محافظت از آن کار خاصی لازم نیست انجام شود و به راحتی و در محیط های مانند آپارتمان نیز قابل نگهداری است. معمولا برای رشد این گل زمانی معدل ۷۰ الی ۱۲۰ روز نیاز می باشد و بعد از رشد ارتفاع این گل به ۷۰ تا ۱۳۰ سانتی متر می رسد.

قیمت گل لیلیوم عطری در بازار

قیمت گل لیلیوم عطری در بازاریکی از مهم ترین سوالات متقاضیان خرید گل لیلیوم است که قیمت این محصول در بازار چه مقدار است؟ پاسخ به این سوال این است که انواع مختلفی از این گل با شکل های گوناگونی مانند فنجانی شکل، زنگوله ای شکل، قیفی شکل و… در بازار به فروش می رسد که قیمت آن با توجه به نوع، شکل، میزان کیفیت، شهری که در آن گل کاشته شده است و… متفاوت می باشد.

شما می توانید از طریق مراکز فروش انواع مختلف گل که در تمام شهرهای ایران وجود دارد از آخرین و به روزترین قیمت این محصول در بازار مطلع شوید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما