صادرات گل میخک هندی سفید به ترکیه

صادرات گل میخک هندی سفید به ترکیه، در فصول رویش این نمونه انجام می گیرد. نام گل های این محصول قرنفل می باشد، این نمونه در شرایط هوایی مختلف  بسیار مقاوم است و در طول سال همیشه سبز است، برگ های این گل زیبا دارای رنگ سبز با حاشیه های زرد، دارای موج و درخشندگی بسیار می باشند. این محصول جزو گیاهان خوشبوست و هرساله قبل از بهار حتما باید مورد هرس قرار گرفته و به آن رسیدگی گردد.

صادرات گل میخک هندی سفید به ترکیه

استفاده از گل میخک هندی به عنوان مسکن در طب سنتی

استفاده از گل میخک هندی به عنوان مسکن در طب سنتیاستفاده از گل میخک هندی به عنوان مسکن در طب سنتی طرفداران بسیاری را جذب این محصول کرده است.

این گل در طب سنتی بسیار مهم و مفید واقع شده است و علاوه بر دارو بعنوان ادویه نیز از آن بهره می گیرند، در این گیاه گل های خشک شده دارای میخک هستند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

مهم ترین خاصیت این گل که گرم و خشک است، استفاده از آن به عنوان مسکن در طب سنتی می باشد و درد های عصبی را بهبود می بخشد.

اسانس و غنچه های گل میخک مشکلات گوارشی را برطرف می کنند، درد های دندان و درد های عصبی را به سرعت تسکین می بخشند.

میخک از ابتلا به سرطان جلوگیری کرده و در درمان آن بسیار مفید است و برای کسانی که حافظه ی ضعیفی دارند، نیز به شدت توصیه می گردد چون باعث تقویت مغز می گردد.

این نمونه تب بر و اشتها آور است، باعث تقویت کبد و کلیه می گردد، لثه ها را قوی و بوی بد دهان را از بین می برد، ضعف اعصاب را درمان می کند، کرم کش است و برای رفع نفس تنگی بسیار مفید واقع شده است.

استفاده ی بیش از حد از هر محصول عوارض بسیاری را در پی دارد عوارض مصرف زیاد و خود سرانه ی میخک نیز برای افراد با مزاج گرم باعث آسیب به روده ها و کلیه ها می شود.

بهترین گل میخک هندی برای صادرات به عراق

بهترین گل میخک هندی برای صادرات به عراق بهترین گل میخک هندی برای صادرات به عراق چیده و آماده می گردد، از آن جایی که کشورمان ایران در شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسبی قرار دارد، بیش تر محصولات گیاهی و دارویی آن از نوع مرغوب و درجه ی یک می باشند و طرفداران بسیار زیادی در بازارهای فروش خارج از مرز ها دارند.

کاشت این گل پر خاصیت، شرایط خاص خود را می طلبد، کشت و پرورش آن نیاز به گلخانه ها، خاک های مستعد، افراد متخصص و نظارت دقیق دارد.

این نمونه ارز آوری و رونق اقتصادی بسیار خوبی برای کشورمان ایجاد می کند و یک محصول صادراتی محسوب می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما