صادرات گل میخک مینیاتوری

گل میخک مینیاتوری یکی از آن دسته گل های زیبا می باشد که هم می‌توان آن را در باغچه و یا در گلدان های کوچک و جمع و جوری در خانه کاشت تا گل دهد گل های میخک عمدتا در فصل تابستان گل می دهند اما با کاشت میخک مینیاتوری در گلدان زودتر رشد کرده و تبدیل به گل می شوند میخک های مینیاتوری انواع و رنگ های مختلفی دارند. این گل از گیان تجاری نیز می باشد به گونه ای که خرید و فروش آن در سرار دنیا انجام می شود در ادامه سعی کرده ایم این گل را مورد بررسی بهتری قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

صادرات گل میخک مینیاتوری

خصوصیات گل میخک مینیاتوری

خصوصیات گل میخک مینیاتوریمیخک ها به عنوان گلی که به آفتاب تمایل دارد شناخته می شود، زیرا این گیاه بسیار نور پسند است و معمولا به طرف خورشید متمایل می شود پس این گیاه را در جاهایی که مطمئن هستید از نور کافی بهره مند می شود بکارید.

میخک هایی را هم که در گلدان کاشته اید سعی کنید طوری قرار دهید که به هرطرف گل نور جذب شود برای این کار می توانید هر روز طرفی از گلدان را به طرف نور خورشید بچرخانید.

میخک مینیاتوری دارای رنگ های متفاوتی شامل : نارنجی، صورتی، سفید، قرمز، زرد و حتی تلفیقی از دو رنگ هم در طبیعت وجود دارد گل میخک را به عنوان سمبلی از دوست داشتن، جذابیت، جاه طلبی می دانند رشد این گل نخست در مناطق مدیترانه ای پیدا و کشف شد، امروزه بسیاری از افراد از گل میخک در گلدان نگهداری می کنند.

جالب است بدانید این گل را به عنوان مقاوم‌ترین شاخه های بریده انتخاب کرده اند زیرا برا اساس آزمایش هایی که روی این گل ها انجام شده شاخه های بریده آن بسیار مقاوم است جوری که با دست نمی‌توان آن هارا شکست.

ارتفاع گل میخک از ۱۵ سانتی‌متر تا ۹۰ سانتی‌متر، و قطر گل‌های میخک ۳ تا ۵ سانتی‌متر است و یک گل معطر به شمار می‌رود.

روش های فروش گل میخک مینیاتوری

روش های فروش گل میخک مینیاتوری گل میخک مینیاتوری از آن دسته از گل ها می باشد که به علت زیبایی خریداران بسیاری دارد و همینطور روش های زیادی برای فروش این گل وجود دارد. اما بیشتر خریداران این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند شما می توانید به راحتی محصول خود را از این این مراکز به صورت مستقیم تهیه نمایید.

در بسیاری از مراسم های عروسی، عزا، جشن ها و… از این گل استفاده می شود شما می توانید با گل آرایی های زیبا توجه همه را به سمت گل های خود بکشید .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما