صادرات گل میخک سیاه به کشور های همسایه

گل میخک در دسته بندی گل های زیبا و پرخاصیت می باشد. گل میخک سیاه با توجه به خواص در مانی مورد تجویز طبیبان قرار گرفته و به عنوان داروی گیاهی مورد استفاده می کند. در ادامه مقاله با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد و دلایل تولید و شرایط فروش آن را بررسی می کنیم. صادرات گل میخک سیاه به کشور های همسایه

دلایل تولید گل میخک سیاه

دلایل تولید گل میخک سیاه گل میخک با نام علمی caryophyllus Dianthus از مهمترین گلهای شاخه بریده است که در مقیاس تجاری در سراسر جهان کشت میشود و به عنوان گیاه زینتی در باغها و فضای سبز و همچنین به صورت گل شاخه بریده مورد استفاده قرار می گیرد.

در روش های جدید میخک را در خاک ها و بستر های نیمه آماده کشت می کنند. برای مراقبت از این محصول و گیاه حساس به موارد زیر دقت و توجه کنید:

  • گره سوم یا چهارم از سطح زمین، مناسبترین محل قطع ساقه گل میخک است
  • شاخه را از محل تعیین شده با دست قطع کنید.
  • برای قطع کردن،گره سوم یا چهارم ساقه را بین دو انگشت اشاره و وسط قرار دهید.آنگاه با انگشت شصت، به آن فشار دهید.

توجه داشته باشید که ساقه های جوان میخک بسار ترد  و شکننده هستند  و با کوچکترین فشار می شکنند.

درآمد حاصل از فروش گل میخک سیاه

درآمد حاصل از فروش گل میخک سیاه در روش‌های جدید میخک را در بستری آماده در گلخانه ها کشت و کار می‌کنند. در تابستان با سیستم‌های مختلف هوای گلخانه را سرد می‌کنند تا مناسب این شرایط باشد. 

فروشگاه ه او سایت های بسیاری در زمینه فروش انواع گل ها به صورت آنلاین فعالیت دارند اما شما خریداران باید دقت داشته باشید که از مراکز و منابع معتبر خرید خود را انجام دهید.

گاهی شاخه هایی دیده می شوند که ۱ یا ۲ گل باز شده یا غنچه بزرگ دارند ولی بقیه غنچه کوچک هستند، این گل ها را حذف می کنند تا غنچه های یک خوشه، تقریبا باهم برسند. به این عمل هرس گل می گویند.

 

قطر یا درشتی گل یکی از صفات تعیین کننده کیفیت ظاهری گل است که با عمر پس از برداشت گل نیز مرتبط است.

روش اصلی تکثیر گل میخک کاشت بذر می باشد ، بذر ها رامی توان در بهار مستقیما در خاک کاشت. این گونه بـا دامنـه وسـیعی از عـادات رشد در آسیا، شمال آفریقا و آمریکای شمالی و اروپا یافت میشوندرزها به صـورت بوته یا درختچه هایی با ساقه یا کمانی غالبـاﹰ خـاردار بـا برگهـای متنـاوب های راست می  اشند که اندازه برگها از ۵/٢سانتیمتر در مینیاتورها تا ١٨سانتیمتر یـا بیشـتر در رزهای بوتهای یا بالا رونده تغییر مـی کنـد. در آمد حاصل از فروش این گل ها شامل سود بالایی میباشد .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما