صادرات گل لیلیوم طلایی به عراق

گل لیلیوم طلایی یکی از زیباترین و معطر ترین انواع گل ها می باشد، این گل شیپور مانند که اسم دیگر آن سوسن چهلچراغ می باشد در رنگ های متنوعی به فروش می رسد در بین همه رنک ها لیلیوم طلایی گلی بسیار خارق العاده بوده و به علت کیفیت بالا و زیبایی بینظیر و رایحه دل انگیزش متقاضیان زیادی را در بازار داخلی و خارجی جذب کرده است، صادرات گل لیلیوم طلایی به عراق  با بهترین کیفیت صورت می گیرد، تجارت این گل بسیار پر رونق بوده و ارسال آن به تمامی نقاط کشور در حال اتمام است.

صادرات گل لیلیوم طلایی به عراق

ویژگی های بارز گل لیلیوم طلایی

ویژگی های بارز گل لیلیوم طلایی گل لیلیوم طلایی از ویژگی های بارز بسیاری برخوردار می باشد، این گل در فصل گرم سال رشد کرده و گل می دهد، ساقه های این گیاه زیبا تا صد و بیست سانت هم می رسد، هر ساقه گل لیلیوم دارای تعداد بسیار زیادی گل بوده و مانند شیپوری زیبا به ساقه ها متصل اند.

عطر دل انگیز گل لیلیوم طلایی به قدری زیاد است که می تواند اتاق خواب، سالن پذیرایی، رستوران، لابی هتل و بسیاری از مکان ها را به عطر خود آغشته کرده و فضایی کاملا خوشبو با رایحه ای دل انگیز را ایجاد نماید.

از گل لیلیوم طلایی در تهیه شیک ترین دسته گل ها، تاج گل ها و تزئینی ماشین عروس با زیبایی بینظیری استفاده می کنند.

نگهداری گل لیلیوم بسیار آسان می باشد.. این گل های زیبای سوسن در فضای باز بیرون و گلخانه ها نیز نکه داشته می شوند.

گل های لیلیوم نیاز به خاک مرغوب و  مناسبی دارند. رطوبت بیش از اندازه به  خاک می تواند  موجب آسیب  به ریشه های  آن شود. پرورش و مراقب این گل زیبا  باید تحت نظارت و کاملا کنترل شده صورت گیرد.

گل لیلیوم برای رشد عالی نیازمند نور کافی می باشد. اگر به گل نور کافی  و مورد نیازش نرسد می بایست از نور مصنوعی جهت تامین نور برای آن  استفاده شود.

دلایل خرید گل لیلیوم طلایی

دلایل خرید گل لیلیوم طلاییخرید گل لیلیوم طلایی می تواند برای تهیه شیک ترین انواع دسته گل ها و هدیه ها بهترین نوع انتخاب برای شما باشد. این گل در انواع بسیار مختلف و همچنین در رنگ زیبای طلایی که از طرفداران و مشتریان فراوان و  خاصی برخوردار است به تمامی مراکز فروش کشور عرضه می گردد.

این گیاه بینظیر  در تابستان گل داده و پرفروش ترین فصل فروش این گل در بهار و تابستان می باشد، گل لیلیوم از أنواع کل های بسیار مقاوم بوده و در زمان بیشتری سالم مانده و نگه داری می شود. این گیاه با آنکه مختص به مناطق گرمسیر می باشد اما در مناطق سردسیر نیز در شرایط نکه داری خوب در گلدان رشد می کند و گل های معطری را برای شما به ارمغان می آورد.

لیلیوم گیاهی چند ساله بوده و و دارای پیاز و گل دهی بسیار قوی و فراوان می باشد.لیلیوم طلایی علاوه بر جذابیت خیره کننده اش دارای عطر و رایحه ای بسیار جذب کننده و وجد انگیز می باشد.

انتخاب لیلیوم طلایی یکی از برترین انتخاب ها جهت تزئینات مراسم شادی، تقدیم هدیه به دوستان، دسته گل عروس بسیار خاص و شیک و خوشبو می باشد.

ارسال و عرضه  این گل خاص و خوش رنگ  به کلیه کشور در حال انجام است. این گل طبیعی زیبا توسط شرکت تولیدی به تمامی شهر و استان ها در  کشور با مناسب ترین قیمت  عرضه می شود.

این گل بسیار زیبا  با ماندگاری فوق العاده زیاد می تواند در شرایط دمایی طراوت و تازگی خود را حفظ کند. امروزه این محصول گلخانه ای به کشور های خارجی صادر می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما