صادرات گل لیلیوم از اراک به عراق

گل لییوم یا سوسن از جمله گل هایی است که به دلیل زیبایی فوق العاده زیادی که دارد از آن جهت تزیین دسته گل استفاده می شود. فصل برداشت این گل معمولا در بهار و تایستان می باشد که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن کاشته شده است زمان آن مشخص می شود. یکی از شهرهای تولید کننده گل لیلیوم اراک است که انواع مختلف این گل با رنگ های گوناگون را تولید کرده و به فروش می رسانند. با ما در ادامه همراه شوید.

صادرات گل لیلیوم از اراک به عراق

راهنمای خرید گل لیلیوم

راهنمای خرید گل لیلیوم اگر قصد خرید گل لیلیوم را دارید بهتر است خریدتان را از مراکز فروش معتبر و مجاز انجام دهید تا بهترین نوع این گل را با قیمت مناسب خریداری کنید. علاوه بر این لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

  • بهتر است گل هایی که تازه چیده شده اند را خریداری کنید چون شما می توانید از این گلها برای مدت بیشتری استفاده کنید.
  • گل لیلیوم دارای رنگ های مختلفی است و تنوع رنگ آن به اندازه ای بالا است که برای تمام افراد حتی سخت پسندها نیز گزینه مناسب آن موجود می باشد پس در هنگام خرید بهترین و زیباترین رنگ آن را انتخاب کنید.
  • بهتر است گل هایی که غنچه های آن به صورت کامل باز نشده است را خریداری کنید.
  • معمولا پیازچه های این گل بسیار مقاوم است و در مقابل سرما و گرما نیز از خود مقاومت نشان می دهند اما با این وجود نیز نکات خاصی برای نگهداری آن لازم است رعایت شود که حتما با پرسش از فروشنده این اطلاعات را کسب نمایید.

بازار خرید گل لیلیوم اراک

بازار خرید گل لیلیوم اراک گل لیلیوم برای تولید به آب و هوای خاصی نیازمند نمی باشد و در بسیاری از شهرهای ایران قابل کشت است. یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای تولید کننده این گل اراک است. بعد از برداشت گل در این شهر علاوه بر اینکه به صورت مستقیم به فروش می رسد توسط مراکز فروش و نمایندگی های مختلفی که در قسمت های مختلف اراک نیز وجود دارد به فروش می رسد.

خریداران عمده این گل می توانند  از طریق مراکز فروش آن در اراک انواع رنگ های گوناگون این گل را به تعداد مورد نیازشان خریداریی نمایید. اگر امکان خرید مستقیم برایتان مقدور نبود باید بدانید که مراکز فروش این محصول در اراک برای سهولت خرید علاوه بر فروش مستقیم محصولاتشان آن را از طریق غیر مستقیم نیز به فروش می رسانند. شما به راحتی می توانید با استفاده از این روش گل های مورد نظرتان را سفارش دهید و در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما