صادرات گل لیلوم صورتی به امارات

گل لیلیوم صورتی یکی از زیباترین و معطر ترین انواع گل ها می باشد، این گل شیپور مانند که اسم دیگر آن سوسن چهلچراغ می باشد در رنگ های متنوعی به فروش می رسد در بین همه رنک ها لیلیوم صورتی  گلی بسیار خارق العاده با رنگی پر انرژی  و به علت کیفیت بالا و زیبایی بینظیر و رایحه دل انگیزش متقاضیان زیادی را در بازار داخلی و خارجی جذب کرده است، صادرات گل لیلیوم طلایی به امارات  با بهترین کیفیت صورت می گیرد، تجارت این گل بسیار پر رونق بوده و ارسال آن به تمامی نقاط کشور در حال اتمام است.

صادرات گل لیلوم صورتی به امارات

روش نگهداری از گل لیلیوم صورتی

روش نگهداری از گل لیلیوم صورتینگهداری از گل لیلیوم صورتی بسیار ساده می باشد و در واقع به مراقبت خاصی نیاز ندارد و در فضای داخلی و همچنین فضای آزاد نکه داری می شود، این گیاه دارای پیازی بسیار مقاوم بوده و حتی در شرایط سرد و یخبندان هم تاب می آورد اما بهتر است تا جایی که امکان دارد در دمای مخصوص به خود مراقبت و نگه داری شود.

نگهداری گل لیلیوم بسیار آسان می باشد.. این گل های زیبای سوسن در فضای باز بیرون و گلخانه ها نیز نکه داشته می شوند.

گل های لیلیوم نیاز به خاک مرغوب و  مناسبی دارند. رطوبت بیش از اندازه به  خاک می تواند  موجب آسیب  به ریشه های  آن شود. پرورش و مراقب این گل زیبا  باید تحت نظارت و کاملا کنترل شده صورت گیرد.

گل لیلیوم صورتی از ویژگی های بارز بسیاری برخوردار می باشد، این گل در فصل گرم سال رشد کرده و گل می دهد، ساقه های این گیاه زیبا تا صد و بیست سانت هم می رسد، هر ساقه گل لیلیوم دارای تعداد بسیار زیادی گل بوده و مانند شیپوری زیبا به ساقه ها متصل اند.

عطر دل انگیز گل لیلیوم صورتی به قدری زیاد است که می تواند اتاق خواب، سالن پذیرایی، رستوران، لابی هتل و بسیاری از مکان ها را به عطر خود آغشته کرده و فضایی کاملا خوشبو با رایحه ای دل انگیز را ایجاد نماید.

از گل لیلیوم صورتی در تهیه شیک ترین دسته گل ها، تاج گل ها و تزئینی ماشین عروس با زیبایی بینظیری استفاده می کنند.

گل لیلیوم برای رشد عالی نیازمند نور کافی می باشد. اگر به گل نور کافی  و مورد نیازش نرسد می بایست از نور مصنوعی جهت تامین نور برای آن استفاده شود.

گل لیلیوم یک گونه مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی می باشد. بنابر این در زمان طولانی طراوت خود را حفظ می کند. رنگ غنچه های آن حتی در صورت خشک شدن تغییر نمی کند و به صورت کاملا طبیعی و زیبا می ماند.

این گل ها عطر و بوی بسیار خوبی دارند. در فضایی که گل لیلیوم وجود دارد می توان آرامش و راحتی روح را احساس کرد. در واقع می توان گفت گل ها زینت بخش روح انسان ها هستند.

گل های لیلیوم را نباید زیاد و بیش از حد آبیاری نمود، زیرا پس از مدتی برگ ها و ساقه آن پژمرده شده و تغییر رنگ خواهند داد. رطوبت این گل ها باید کاملا کنترلی و نظارت شده باشد.

این گل ها جهت رشد به نور کافی نیاز دارند. بنابراین باید در فضایی کشت شوند که شرایط بهره مندی از نور خورشید را داشته باشند. در صورتی که به نور خورشید دسترسی نباشد باید از نور مصنوعی استفاده گردد.

این گل ها نسبت به دمای محیط نیز واکنش نشان می دهند. در مکان های بسیار سرد نباید به مدت زیاد این گل ها را قرار داد. زیرا دچار سرمازدگی شده و برگ ها و غنچه ها حالت افتادگی پیدا خواهند کرد.

فروش گل لیلیوم شرقی در ایران

فروش گل لیلیوم شرقی در ایران فروش گل لیلیوم شرقی در ایران بسیار پر رونق و رایج می باشد، این گل زیبا و خاص که از تولیدات گل های مهم و زیبا در ایران بوده با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

خرید گل لیلیوم شرقی می تواند برای تهیه شیک ترین انواع دسته گل ها و هدیه ها بهترین نوع انتخاب برای شما باشد. این گل در انواع بسیار مختلف و همچنین در رنگ زیبای طلایی که از طرفداران و مشتریان فراوان و  خاصی برخوردار است به تمامی مراکز فروش کشور عرضه می گردد.

این گیاه بینظیر در تابستان گل داده و پرفروش ترین فصل فروش این گل در بهار و تابستان می باشد، گل لیلیوم از انواع کل های بسیار مقاوم بوده و در زمان بیشتری سالم مانده و نگه داری می شود. این گیاه با آنکه مختص به مناطق گرمسیر می باشد اما در مناطق سردسیر نیز در شرایط نکه داری خوب در گلدان رشد می کند و گل های معطری را برای شما به ارمغان می آورد.

لیلیوم شرقی گیاهی چند ساله بوده و و دارای پیاز و گل دهی بسیار قوی و فراوان می باشد.ل یلیوم طلایی علاوه بر جذابیت خیره کننده اش دارای عطر و رایحه ای بسیار جذب کننده و وجد انگیز می باشد.

انتخاب لیلیوم شرقی یکی از برترین انتخاب ها جهت تزئینات مراسم شادی، تقدیم هدیه به دوستان، دسته گل عروس بسیار خاص و شیک و خوشبو می باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما