صادرات گل رز مهندسی ایرانی

گل رز مهندسی ایرانی جز بوته های همیشه سبز است که در فصل های بهار و تابستان گل های زیبا و خوش بویی می دهد. کشور ما از دیر باز مهد این نوع گل بوده و به طوری که مشتریان خارجی بسیاری دارند. از این رو برخی تولیدکنندگان آن به میزان انبوه و در کیفیتی منحصر به فرد آن را جهت صادرات پرورش می دهند. به گونه ای که امروزه در حجم بالا به کشورهای همسایه این گل صادر می گردد.

صادرات گل رز مهندسی ایرانی

راه های افزایش ماندگاری گل رز مهندسی ایرانی

راه های افزایش ماندگاری گل رز مهندسی ایرانیهمان طور که می دانید گل رز بسیار زیبا و خوش عطر می باشد و رنگ های متنوعی دارد، هرکدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند. به علاوه وقتی بوته آن در ایوان، باغچه و فضای سبز کاشته می شود رایحه آن در فضا پخش می گردد و نیز سبب زیبا سازی محیط می شود. این نوع گل موارد استفاده بسیاری دارد به عنوان مثال جهت تزیین جعبه و دسته گل، تاج گل، زیباسازی فضای تالار و سالن های مراسمات و کاشت به عنوان گل آپارتمانی استفاده می شود.

بنابراین نگه داری طولانی مدت آن اهمیت ویژه ای دارد. راه کارهای بسیاری جهت جلوگیری از پژمورده شدن آن وجود دارد و خریداران عمده این محصول می بایست حتما با کارشناسان مربوطه مشورت نموده و اطلاعات کافی در مورد نگه داری آن کسب نمایند.

فروش گل رز مهندسی ایرانی

فروش گل رز مهندسی ایرانی ما در جهانی زندگی می‌کنیم که هر روز بر جمعیت انسان‌ های آن افزوده می‌شود. بدیهی است که این جمیعت بیشتر و بیشتر آلودگی ایجاد می کنند و برای کنترل آن نیاز به فضای سبز و محیط زیبا در نواحی شهری و حومه می باشد. بار اصلی تامین هوای پاک بر دوش کشاورزان قرار دارد. اما این هدف با گیاهان مقاوم و خوش بو و نیز استفاده از فناوری‌های نوین در کشاورزی محقق می گردد

یکی از پر فروش ترین انواع گل ها، همین گل رز ایرانی است که متقاضیان بسیاری در سراسر کشور دارد و تولید کنندگان آن برای پاسخ به این نیاز مردم سطح زیر کشت وسیعی را به پرورش رز اختصاص داده اند و توانسته اند با بهره گیری از علوم باغبانی در بهترین کیفیت و ماندگاری آن را تولید نمایند. همچنین با عرضه هر چه با کیفیت تر آن، گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی خود پیشی گرفته اند و سهم بزرگی از بازار پر فروش را به خود اختصاص دهند.

 لذا مشتریان عمده گل رز برای تهیه آن در قیمتی مقرون به صرفه در کیفیت مناسب و با طراوت و تازگی به دنبال مراکز فروش اصلی و عمده این نوع گل هستند تا بتوانند آن را در نرخی نازل تر به مشتریان خود بفروشند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما