شرکت صادرات گل رز ایرانی

گل رز ایرانی یکی از زیباترین گل های موجود در جهان می باشد و پرورش آن در سراسر جهان وجود دارد، این گل زیبا در تمدن ایران و اسلام از ارزش و احترام  زیادی برخوردار است، امروزه گل رز محبوب ترین گل جهان است، این گل ارزشمند و زیبا با بوی خوشی که دارد هدیه بسیار با شکوه و شادی آفرین به عزیزانتان می باشد. شرکت صادرات گل رز ایرانی این محصول طبیعی و زیبا را در انواع طیف رنگی مختلف و با بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می کند.

شرکت صادرات گل رز ایرانی

تفاوت گل رز ایرانی با رز هلندی

تفاوت گل رز ایرانی با رز هلندیتفاوت گل رز ایرانی با رز هلندی به شکلی است که ساقه گل رز هلندی بسیار کم خار ولی ساقه گل رز ایرانی پر خار  می باشد.

همچنین رنگ گلبرگ های این گل زیبا یعنی گل ایرانی قرمز روشن می باشد و گلبرگ های گل هلندی مخملی پر رنگ است،  ماندگاری گل ایرانی به مدت ۳ الی ۶ روز است و ماندگاری گل رز هلندی به مدت ۱۰ الی۱۸ میباشد.

گل رز هلندی  و رز ایرانی به خاطر رنگ مخملی و قرمزی خاص و بینظری که دارد برای پیشکش کردن به کسانی که می خواهیم دوست داشتن مان را  به آنها بفهمانیم مناسب است.

گل رز ایرانی برای تزئین و زیبایی خانه و اتاق بسیار مناسب می باشد و به خانه عمری تازه می بخشد وفضای خانه را پر از عطر خود می سازد این گل یکی از گل های محبوب و معطر بشر است.

انواع این گل زیبا عبارت است از:رز پیچکی، رز باغچه مدرن ، رز گرندی فلورا و رز مینیاتوری  که هر کدام ویژگی خاص و منحصر به فرد خود را دارند.

نحوه پرورش گل رز ایرانی

نحوه پرورش گل رز ایرانیاگر  قصد دارید گل رز ایرانی پرورش دهید گل رز مینیاتوری گزینه ای بسیار مناسب می باشد،  این گل مناسب ترین گباه برای پرورش است.

گل مینیاتوری به علت ابعاد کوچکی که دارد به اسم گل رز مینیاتوری مشهور است و در یک گلدان معمولی جای زیادی نمی گیرد.

 پیاز یا بذر گل رز مینیاتوری در گلدان به عمق ۱۵ تا ۱۸سانتی متر قرار دهید و  توجه داشته باشید که سوراخ زهکشی داشته باشد.

خاکی که برای بای گل رز مینیاتوری انتخاب می کنید باید نرم باشد تا ریشه آن  به خوبی در خاک رشد کند،  گل مینیاتوری فضابی بسیار  زیبایی در مکانی که زندگی می کنید ایجاد میکند.

اگر از کاشت این گل خوشتان آمده باید توجه داشته باشید که خاک آن نباید خشک شود یعنی باید به مقدار کافی آبیاری شود و در زمستان هفته ای یکبار و در تابستان هفتهدای دو بغر آبیاری کافی می باشد.د

 جهت آب دادن به گل دستتان را به خاک بزنید اگر دیدید خاک خشک شده به گل آب بدهید،  با استفاده از یک آبپاش مختص آبدهی گل ها را به میزانی آب دهید که از سوراخ زهکشی مقدار کمی نم بیرون بیاید،

دقت کنید روی برگ های این گل آب نریزید چون ممکن است کپک بزند و گل شما نابود شود و شکوفه های پژمرده را با قیچی برش دهید. این گل را در پشت پنجرا قرار دهید تا نور آفتاب کافی به آن برسد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما