سایت خرید گل میخک سرخ

سایت خرید گل میخک سرخ با عرضه و فروش گل میخک سعی در جلب رضایت مشتریان خود را دارد. بعضی از پژوهشگران می گویند که، نام گل میخک از کلمه ی تاج گذاری یا تاج خورشید گرفته شده است. زیرا از این گل در تاج گذاری شاهان یونانی استفاده می کردند. از گل میخک نه تنها در طب سنتی استفاده های فراوانی می شود، بلکه به عنوان ادویه نیز کاربردهای گوناگونی دارد. این گل زیبا از خانواده ی میخکیان می باشد که  اسانس آن در درمان دندان درد کاربردی اساسی دارد. نیز یک ادویه ی پر کاربرد به همراه فلفل و دارچین و زردچوبه و ادویه های دیگر در صنعت آشپزی است. از اسانس و روغن میخک در تهیه و تولید انواع صابون ها، عطرها، و به عنوان یک ماده ی طعم دار کردن در لوازم پزشکی و دندان پزشکی استفاده می شود. در قدیم این گیاه آنقدر گران بوده که فقط مورد استفاده ی طبقات ثروتمند جامعه بوده است.

سایت خرید گل میخک سرخ

مصرف گل میخک سرخ چه فوایدی دارد

مصرف گل میخک سرخ چه فوایدی دارد

گل میخک سرخ سنبل عشق، و هم سیاست است. در کشورهای مختلف جهان از گل میخک سرخ در مراسم های خود، استفاده های گوناگونی می شود. غنچه های گل میخک پس از باز شدن، و قبل این که رنگ خاکستری و ارغوانی آن،  به رنگ قرمز تبدیل شود چیده می شوند که این قسمت گل، به عنوان ادویه و دارو کاربرد دارد.

در طب قدیمی و سنتی ایران، جهت التیام دندان درد و از بین یردن بوی بد دهان از این گیاه استفاده می شد. همچنین از میخک در بیماری های تنفسی و سرفه استفاده می گردد. اگر حالت تهوع دارید چند قطره از اسانس میخک را با آب مخلوط کرده و بنوشید، تهوع قطع می گردد.

طبع این گیاه گرم و خشک است. باعث تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر است. برای پیشگیری از سرطان، رفع گوش درد، مفید برای سردرد و تنگی نفس، تقویت کننده ی معده، مقوی کبد، اشتها آور، مقوی بدن، تب بر، و خیلی از خواص معجزه آسای این گیاه است.

دلایل خرید گل میخک سرخ

دلایل خرید گل میخک سرخ

دلایل خرید گل میخک سرخ، می تواند زیاد باشد. گل میخک قرمز را می توان از طریق بذر یا قلمه زدن، ازدیاد کرد. گل ها علاوه بر زیبایی، یکی از بهترین هدایا برای ابراز عشق و علاقه ی انسان ها به یکدیگر است. رنگ گل ها از جمله میخک، می تواند معنای خاص خودش را داشته باشد. تولید میخک در رنگ های مختلف از جمله نوع ابلق و دو رنگ آن زیبایی خاصی را به این گل زیبا داده است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما